torstai 9. huhtikuuta 2009

TUNNELMALLISTA PÄÄSIÄISTÄ IHANILLE LUKIJOILLENI!


7 kommenttia:

  1. Kaunista ja rauhallista pääsiäisen aikaa sinulle Leena!
    Kauniit värit tässä kuvassa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos samoin Hannele ja Sooloilija!

    Illalla 18.30 alkoi ahdistaa, kun teillä on niin hienoja pääsiäisjuttuja ja mulla ei mitään. Siirsin uuden sinisen puutarhapöydän lumihankeen ja sitten vähän siihen noita pääsiäisjuttuja...Kun Meri vielä asui kotona kaikki juhlapyhät olivat Iso Juttu, mutta nyt teen ison vain joulusta. Silti yllätän teidät ensi vuonna yhdellä vanhalla pääsiäisjutullani...en millään ehtinyt, kun muistin vasta eilen.

    Hannelen ikkunalauta on kovasti upea. Se, jossa se pikkupatsas. Valitettavasti mun ruotsinkieli ei enää toimi kuin sisustuslehtien kohdalla ja siinäkin heikosti. Olen rannikolta, mutta 24 vuotta sisämaassa on tehnty tehtävänsä.

    VastaaPoista
  3. Ihana tunnelma tuossa kuvassa. Mukavaa pääsiäistä sinnekkin!

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Ihanan sininen (lempivärini ;o) pöytä ja tuo narsissien keltaisuus korostuu sitä vasten ! Oikein Hyvää Pääsiäistä Sinullekin !

    VastaaPoista
  6. Hane, sininen ja keltainen on mun lempiväriyhdistelmä. Olen Satakunnasta kotoisin ja Satakunnan värit ovat samat kuin Ruotsin eli juuri sininen ja valkoinen. Istutan sipulikukatkin niin, että keltanarsissien joukosta nousee sinistä scillaa tai muscaria.

    Sinistä ja keltaista ja mukavaa Pääsiäisen aikaa Annelle ja Hanelle.

    VastaaPoista