tiistai 26. toukokuuta 2009

VASTAUKSET HANNELEN HAASTEESEEN

4 paikkaa, joissa olisin nyt ovat: 1) paatin kannella tekemättä mitään 2) alpeilla 3) missä tahansa meren rannalla 4) jossain (Galwayssa, Decenzanossa, Pargassa, Afrikassa, Luxorissa, NovaScotiassa, Baden-Badenissa, Salzburgissa, Zürichissä...)

4 lempiruokaani ovat: 1) korvasienikeitto 2) graavi merisiika ja uudet perunat 3) halstrattu kampela ja uudet perunat 4)Apfelstrudel mit vanille Sauce;-)

3 internetsivustoa, joilla käyn melkein päivittäin: 1) blogit 2) sähköposti 3) Taloussanomat

4 työtä, joita olen tehnyt elämäni aikana: 1) henkilöstösihteeri/työhönottaja 2) toimittaja 3) kotiäiti 4) vapaa kirjoittaja

4 suurkaupunkia, joissa olen lomaillut: 1) Berliini 2) Pariisi 3) Zürich 4) Dublin

TV-ohjelma, jota katson: Perhesiteet


JAEL,SUSANNE JA SOOLOILIJA, HUHUUUUU! HEITÄN TÄMÄN HAASTEEN NYT TEILLE!

6 kommenttia:

  1. Noppesti vastasit, Zürich on kiva paikka, Sveitsi yleensä. Korvasieniä en ole viime aikoina syönyt, nami. Vaikee saada, kun luokitellaanihan myrkyksi, jollei osaa käsitellä..

    VastaaPoista
  2. Zürich on ihana kaupunki! Vielä vanhana mummona minä sinne lennän ja Saözburgiin kanssa. Lentomatkakin ihan kohtuullinen ja molemmat kuapungit sellaisia,e ttä vessatkin ovat yhtä puhtaita kuin Suomen sairaalat, paitsi puuttuu sairaalabakteeri;-)

    En minäkään uskalla itse laittaa, mutta mun lempirafla tekee sen.

    VastaaPoista
  3. Vastaan tähän haasteeseen jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  4. Älä nyt kursaile;-) Minäkin vastasin sinulle heti!

    VastaaPoista
  5. Kiva kun sinäkin teit tämän, on kierrellyt ahkerasti blogeissa tämä haaste viime aikoina.Mä muuten tein tämän jo, joskus viime viikolla, joten meneppä mun blogiini kurkkimaan...

    VastaaPoista
  6. Jael, olen minä siellä käynyt, mutta en ole huomannut...käynpä uudestaan.

    VastaaPoista