maanantai 22. kesäkuuta 2009

TAKE THE BREAK!


6 kommenttia:

  1. Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa. Ei estä kukaan kun matkaa teen...

    VastaaPoista
  2. Jukravitja! Nyt näkyvät kommenttini viimein!

    VastaaPoista
  3. Hyvää paussia!
    Mitä muuten pidät kirjasta joka on kuvassa?
    Yksi ihminen antoi minulle sen aikaa sitten ja olen kyllä yrittänyt..mutta en saa luettua.
    JA tämä ei nyt sitten ole kenenkään maun mollaamista jos vaikka satut pitämään tuosta.
    Minulle se menee kategoriaan "yksi huonoimmista ikinä" - tosin sinne ei saisi laittaa ellei ole kokonaan lukenut!

    VastaaPoista
  4. Hyvä Anne, sinä IT-ammattilainen!

    Teen tätä Reiman koneella, joten tosi hankalaa...Huomenna koneeni tulee kolmannen kerran 'remontista' kuukauden aikana...mulla alkaa pinna palaa...

    VastaaPoista
  5. Violet, Joanne Harrisin Suolaista hiekkaa on yksi tylsimpiä kiorjoja, mitä olen lukenut. En ole tuonut sitä blogiini, enkä tuo. Se sattui tuohon syliin kauniin kantensa takia!

    Pidin hänen jostain aikaisemmasta kirjastaan, se taisi olla Appelsiinin tuoksu.

    Kiva kuulla raikasta mielipidettä;-) ja vieläkin ollaan samoilla linjoilla...

    Huomenna tulee TV kuvaamaan mun puutarhaa ja tuo kirja saa taas olla päällimmäisenä: kesäinen kansi ja nimi kuin merestä nostettu.

    VastaaPoista
  6. Violet, pakko jatkaa vielä, vaikka en tältä Päämiehen koneelta löydäkään tanskalaista oota, että esim. Hoegin Lumen taju on aivan loistava kirja, mutta hänen Hiljainen tyttönsä tylsyyden triumfi. Joillakin kirjailijoilla työ on puhdasta yläviivastoa ja toisilla hyvin vaihteleva taso.

    Mutta: Jos teen joskus, olenko jo tehnyt!, luettelon lempikirjailijoistani, niin toki yksi välityö suodaan, mutta muu olkoon kultaa.

    Toisaalta Elämäni 50 parasta KIRJAA voisi kyllä löytyä Hoegin Lumen taju ja Ehkä Appelsiinin tuoksukin.

    VastaaPoista