lauantai 9. toukokuuta 2020

Tunnelmallista äitienpäivää kaikille äideille, isoäideille ja isoisoäideille!


Tunnelmallista äitienpäivää kaikille äideille, isoäideille ja isoisoäideille♥ Omalle äidilleni erityisesti, jota emme nyt pääse tapaamaan. Outoa, sillä olemme viettäneet useimmat äitenpäivät Luvialla...Onneksi voi soittaa vaikka kuinka ja paljon, mutta se ei ole sama kuin tapaaminen.


Rakas äiti♥ sinulle ja kaikille äideille ojennan tämän herkän vaatimattomuuden kukan toivon ja ilon tuojaksi♥

rakkaudella
Leena Lumi

14 kommenttia:

  1. Kosketus on tärkeää.
    Minun äitini on jo kuollut, mutta muistoissa rakas. Joka tapauksessa hyvää äitipäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripranie, aina ei voi koskettaa. Nyt on sellainen aika...

      Kiitos samoin sinulle♥

      Poista
    2. Niinpä, mutta kummasti sekin lohduttaa ja tuo hyvän mielen kun halaa ja koskettaa virtuaalisesti. Muisto palaa.

      Poista
    3. Ripranie, ei toimi mulla. Olen kai niin fyysinen sitten:)

      Muistot ovat minulla vähän eri sarjaa...Perhe on se, joka kokoontuu pöydän ääreen ja keskustelee tunteja. Perhe on se, joka nauraa samoille hulluille jutuille. Perhe on se, joka on osa minua, ilman olen vajaa.

      ♥♥

      Poista
    4. On se tietysti noin, kuin kirjoitat.
      Nyt riski on liian suuri livetapaamisiin ja fyysisyyteen.
      Ajattelen, että virtuaali on tyhjää parempi, mutta jutella sentään voi mikä on tärkeää kun ja jos muuta ei voi.

      Poista
    5. Ripranie, tiedän kyllä faktat.

      ♥♥

      Poista
  2. Hyvää äitienpäivää myös sinulle Leena!

    VastaaPoista
  3. Keväisen kaunista äitienpäivää Leena ♥♥

    VastaaPoista
  4. Kaunista äitienpäivää sinulle Leena:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jael, sinä jaksat aina muistaa♥ Kiitos samoin sinulle♥

      Poista