torstai 7. toukokuuta 2009

ÅBORIGINAL


Ja tämä kuva, joka on napattu Hannelen blogista Hannelen paratiisi, on kiitos uutteralle ja kekseliäälle naiselle siitä, että pitää minut virkkuna. Me käydään järkyttävää kilpavarustelua puutarhastamme ja kasvitietämyksestämme;-) Minä tiedän joutuvani antamaan periksi, sillä Turusta tulee semmosta porukkaa ja minä jos kuka heidät tunnen, sillä minulla on siellä 49 serkkua ja pikkuserkkua äitini laskujen mukaan. Hän lähetti minulle oikein nimilistan. Siis tämä turkulainen sukuhaara on isäni puolen sukua.


Tänään kävi hassu juttu: Kehoitin yhtä ystävääni menemään Hannelen blogiin ja sanoin, että siinä se iso kuva heti alussa on sitten Hannelen koti...ellei yhtään naurattanut, menkää kurkistamaan. Onneksi siinä ei ollut vanhaa harjatelttaa, sillä silloin minulla olisi nyt kuumat paikat;-)


Ihan tosi, Hane, sä pidät mut nuorena! Kiitos siitä!


Terveisiä Tois pualt jokkee!

4 kommenttia:

  1. No pitää antaa sen "kotini" olla esillä vielä jonku aika, olen sellasta vaihtelun haluista tyyppiä. Eikö olekin hieno paita, siitä tykkään :)

    P.S.
    Yks suuri päivälehti tänään kysäisi,
    jos saavat tulle tekeen juttua puutarhastan..

    VastaaPoista
  2. (Mulla on 38 oikeeta serkkua,
    tulin epävarmaksi, oliko vain isäni puolelta..)

    VastaaPoista
  3. Hauska juttu tämä teidän sanailunne. Kummalla siis on enemmän serkkuja?

    VastaaPoista
  4. Hannele, hieno on paita, en ole ennen nähnytkään.

    Ja läehtä mulle sitten värikopio sun puutarhajutusta! Minä kirjoitin itse parhaimman ja se julkaistiin Viherpihassa.

    Sooloilija, kuka niistä serkuista ja pikkuserkuista pystyy lukua pitämään, mutta mulla on nyt mustaa valkoisella tuosta hurjasta 49 sukulaisesta Turussa ja sen ympäristössä. Juu, naura sinä vaan meitä;-)

    VastaaPoista