maanantai 7. helmikuuta 2022

Te teitte sen: Leena Lumi -blogissa yli neljä miljoonaa visiittiä! Kiitos♥


Sydämelliset kiitokset teille Leena Lumi -kirjablogini lukijoille, jotka olette käyneet sivuillani jo neljä miljoonaa kertaa♥♥ Vaikka tämän piti olla vain kevyt harrastus, tämä vei koko naisen. Tuskin enää kuitenkaan kirjoittelisin ilman teitä, vaikka aluksi niin teinkin. Olen tällä hetkellä keskellä kolmea keskeneräistä kirjaa, uusia tuli taas ja tulee niitäkin, joita en ole tilannut. Luen vain, mistä pidän, joten en ole siis kriitikko! Minulla on missio saada kaikki lukemaan paljon, mutta joku tolkku sentään. Minä olen tolkun ylittänyt jo kauan sitten. Keskellä huojuvia kirjapinoja ja monipuolisia ristiäisjärjestelyjä, saatan ottaa lukurauha-aikaa. Nyt olisi ollut party time, mutta pidetään ne sitten, kun minullakin on aikaa. Ja tiedoksi, että olen koko ajan lukenut. Voi silmäparkani. Alussa luin yli sata kirjaa vuodessa, nyt rajoitan jo itse. Satoja kertoja luin aamukolmeen, jopa -neljään. Nyt raja on toinen, vaikka usein pääsen kirjan pariin vasta klo 22. Kun saarelta on asiaa vaikka cityyn, se haukkaa koko päivän. Arvaattekin, että elän murrosta, mutta siihen palataan myöhemmin. Nyt on tämä hetki ja suuri kiitokseni jokaiselle lukijalleni monista visiiteistä♥

Love
Leena Lumi

29 kommenttia:

  1. Onnea Leena ihana , olet sen ansainnut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jael rakas♥ Niin...näillä valvomisilla...

      ♥♥

      Poista
  2. Onnittelut! Tämä on ihana blogi :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea sinulle Leena! Onpa blogissasi ollutkin trafiikkia. Kuten Ankikin tuossa sanoi, sinulla on ihana blogi ❤ Aina niin kauniita kuviakin, niin myös nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjarikas elämäni, kiitos sydämellisesti♥ Vähemmän kommentoidaan kuin alkuaikoina, mutta enemmän luetaan. Kiitos♥ No, minulla on muutama hyvä kuvaaja, mm. lankoni ja muutama muu. Rakastan kuvaamista, mutta ostin väärän puhelimen, sillä sen kamera ei huippua. Sama miehelläni. Vanha pokkari taitaa olla paras vieläkin. Olen hyvin visuaalinen ja rakastan kuvataidetta ja huikeita valokuvia♥♥

      Poista
  4. Onneksi olkoon Leena! Olet oikea Mega 💛 Omat sepustukset ovat niin harvakseltaan, että hävettää, ihme että olen edes hengissä, kuvaan kyllä itse, mutta aihepiiri on mikä on. Kirja-arvostelu ja lukujutut ovat hyvin suosittuja ja Sinulla oli ahkera osaava ote heti alusta asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irja Viirret, kiitos sydämellisesti♥ Minäkin kuvaan, mutta ostin väärän 'pelin' joten ei niin näyttäviä. Pidän nimenomaan valokuvaamisesta. Ne ovat suosittuja, mutta eivät lähellekään muoti-, meikki-, sisustus- yms. blogeja. Ehkä olin vain aluksi niin innostunut, mutta olenhan kirjoittanut myös ammatikseni. Mukavaa viikkoa♥

      Poista
  5. Blogisi on huippuhyvä!Sisällytät siihen niin monipuolisesti kirjoja,elämääsi,tapahtumia ja mielenkiintoisia asioita.Kiitos niistä kaikista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuovi Pietilä, kiitos huipusti♥♥ Kirjat ovat ainakin vielä pääosassa, niiden takia valvon ja hankin lääkäriltä tehotippoja, joskus en voi katsoa jotain sarjaa, joskus en tavata ystäviä. Pakko välillä laittaa 'kevennyksiä' jos olen vain ehtinyt ottamaan tai saamaan jostain kuvan. Kokeilisin leipoa niitä salaisen reseptin cookies, mutta en ehdi vielä. Kevään sato on saapunut ja en ole vähään aikaan saanut kirjaa luettua, paitsi Näkymätön tyttö, joka on hyvä sekä dekkarin ystäville että ei niistä niin pitäville. Nyt taisi Jewell lentää jo dekkarien kuumaan ryhmään♥ Ja kirjailija Tamminen sanoo pojalleen, että ei se noin mene:) Hän oikeasti kyseenalaisti minut...Antin omassa kirjassa.

      ♥♥

      Poista
    2. Tuovi Pietilä, tässä: Minä tahtomattani masensin Anttia! No onneksi isä saapuu pelastamaan ja selittää minusta aika oikeinkin näin ruutuaikana:Nyt olemme kuitenkin isän ja pojan kirjeromaanissa ja tällaisen runsassanaisen pitäisi nyt tiivistää joitakin asioita. On helpointa aloittaa siitä, miksi aloin lukea tätä kirjaa: Sain bloggarikollegaltani kuvan sivusta 181, jossa Antti purkaa kauhuaan siitä, että Leena Lumi –blogissa veikataan jo tammikuussa vuoden kirjaksi Johanna Laitilan Lilium regale –teosta. Antti: ”Ei voi jumalauta tammikuussa sanoa, että vuoden paras” ja että ”miksi Niinakin tosta tykkää” ja ”toi on Niinan mielestä siis parempi kirja ku mun” ja ”toi saa nyt varmasti Hesarin esikoiskirjapalkinnon”—Huomaa, että Antti ei kuulu niihin yli kolmeen miljoonaan, jotka ovat ahkerasti blogini sivuja aukoneet. Olen satakuntalais-karjalainen ja kun törmään johonkin todella hyvään/kiinnostavaan/laadukkaaseen/uusia uria aukovaan, minä voin julistaa vuoden kirjan vaikka tammikuussa, mutta itse sitä eniten epäilen, että se voisi olla totta. Miten sitten kävi? Lilium regalesta tuli lukuvuoteni toiseksi paras, mutta oli aika tuskaisaa, sillä Johanna Venhon kirjassa Ensimmäinen nainen painoivat toiset asiat ja Laitilan kirjassa toiset. Molemmat sikahyviä! (Silloin tällöin onnellinen, Gummerus 2020)

      Poista
  6. Olet blogin pitäjien aatelistoa sen myönnän, mutta yksi puute sinulla on: et ole tehnyt stägejä, jos olet lukenut saman kirjailijan kirjan. Se haittaa todella paljon, kun etsin lukemista ja mielellään luen ensin bloggareiden arviot ja teen siitä sitten päätöksen onko kirja makuuni tai herättääkö se kiinnostukseni. Kirjojen takana olevat juonikertomukset ovat aivan tyhjänpäiväisiä - teidän bloggareiden kirjoitukset ovat huomattavasti parempia :) ps, onnittelut saavutuksestasi :D Terv.T-T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi, kiitos aatelisuudesta! Mieheni tekee juuri sukututkimuksia, joten haluan olla vähintäänkin keisarinna Sissille serkku jossain polvessa:)
      Olen himotägääjä, joten siinä mielessä tätä oli vaikea ymmärtää. Toisaalta, jos tarkoitat, että tägäisin jonkun lukemani kirjailijan muita kirjoja, joita en ole edes lukenut, sitä en voi tehdä. Voisin listata ne, mutta en jaksa yhtään enempää. Tägään kirjoja jutuissani ja jos löydät sivupalkista jonon 13 vuoden ajalta, niin siellä on useimmat kirjat tägätty. Sen lisäksi olen tehnyt Teemakirjaston, jonne kukaan ei löydä, mutta sen päälle olen laatinut saman asian toisin: Vainojen kirjat Leena Lumissa, Tyttökirjat Leena Lumissa, Sotien kirjat Leena Lumissa, Lastenkirjat Leena Lumissa, Runokirjat Leena Lumissa, Taidekirjat Leena Lumissa, Dekkarit Leena Lumissa, Elämäkerrat Leena Lumissa, Puutarhakirjat Leena Lumissa. Ruokakirjat Leena Lumissa etc. Tämän päälle olen vielä koostanut omat suosikkikirjailijani, kuten vaikka Ian McEwan Leena Lumissa, Carol Shields Leena Lumissa etc.etc. Myönnän, että jos käyt harvoin, on vaikeampaa, mutta minulta voi kysyä: leenalumi@gmail.com Ja olen tehnyt tätä kesästä 2016 melanooman varjossa. Viime viikolla tsekkkaus ja ainakin ensi vuoden lokakuuhun meni seuraava käynti... Lumoavaa syyskesää sinulle ja muista, että minulle voi kirjoittaa. Istun tässä nyt vähemmän terveyden ja kuntoni nostamiseksi, sillä melkein 13 vuotta luin aamutunneille vihko kädessä. Kun ehdin raahaan kaikki kollaasiluettelot ylemmäs. Nyt suosikkikuukauteni vie minua. Iloa♥

      Poista
  7. Kiitos, kun vastasit :) Onnittelen tulevasta aatelisuudesta ;)
    Nyt minun pitää tarkentaa mitä tarkoitin tägäyksien puutteella. esim. Tulppanimurhat-kirja on murhamysteeri eli se luokiteltaisiin trilleriksi tai jännäriksi noin niin kuin yleisesti ajatellen. Monet bloggarit ovat laittaneet arvostelunsa esim. alaosaan tägäyksen: trillerit, jännärit tai jotain vastaavaa ja se helpottaa tiettyjen genreiden etsivää lukijaa. Toivoisin, että sinäkin tekisit niin. SILLÄ. Sinun blogisi on visuaalisesti todella kaunis. Saatan joskus vaan jäädä ihailemaan noita kuvasommitelmia ja vaan nauttia näkemästäni. Bloggaat erittäin elävästi lukemasi ja mielestäni saan hyvin selkoa lukemastasi kirjasta ja juuri siksi käyn sinulta etsimässä ensimmäisenä kirjan, josta olen saanut suosituksen.
    Sen näen, että olet antanut paljon aikaasi blogillesi ja sitä arvostan. Ymmärrän oman vaativuuteni, kun blogisivustosi on parhaita mihin olen törmännyt ja silti toivon lisää. Minun pitäisi pahoitella, mutta jos sanoisin niin, eihän se totta olisi.

    Mitä rehellisesti pahoittelen on sairastumisesi! Toivon sydämestäni, että olet nyt kunnossa! Ja arvostan myös sitä, että olet sairautesi aikana jaksanut huolehtia blogistasi, kuten itse kerroit. Olen uusi blogilukijasi (n. vajaat 2kk.). Blogeja olen lukenut vuosi kausia. Itse en bloggaa, sillä olisin siinä todella surkea.
    Voimauttavaa kesän loppua ja lämmintä syksyn alkua
    terveisin T-T.
    ps. on paljon mahdollista, etten osaa käyttää blogisivustoasi ja siksi en löydä genreittäin luokiteltuja (tägäyksin) kirjoja :O
    pss. en ole anomyymi vaan T-T ;)

    VastaaPoista
  8. Ole hyvä ja kovasti odotan jo miten aatelinen minusta tulee! Mieheni aatelisjuuret vievät Belgiaan ja kutsunkin häntä nyt von Lumimies:)
    Varmaan tuossa on heikkoutta, mutta minulla lukee ellei ihan alun aikoja oteta lukuun lopussa näin: Dekkarit Leena Lumissa, Vainojen kirjat Leena Lumissa, Sotien kirjat Leena Lumissa, Puutarhakirjat Leena Lumissa, Taidekirjat Leena Lumissa etc. kuten sinulle jo kerroinkin ja kaiken huipuksi suosikkikirjailijani erikseen. Yritän nostaa ja laskea näitä ryhmiä tuon profiilikuvani alla. Tiedätkö, en jaksa muuttaa enää mitään! Äitini 94 vee asuu 300 km:n päässä ja tyttäremme toiseen suuntaan 299 km. Ajelemme auttamassa ja nyt juuri emme voi, sillä kuka tätä Suomen Tahitin hellettä arvasi ja teimme uusia istutuksia. Odotamme nuortemme saapuvan viilennetyllä autolla tänne parin viikon sisällä. Olen hidastanut ja lopulta saatan jättää blogini kellumaan. En poista tätä, mutta minä en ehkä jaksa. Liian iso talo, liian iso puutarha (esitelty siellä sun täällä) googlaa Leena Lumi's Flower Power.
    Tämä vei minut kokonaan, mutta nyt tämän kevään uupumus pelästytti, siksi en jaksa enää passata lukijoitani kuten ennen. Enkä lue 140 kirjaa vuodessa, vain murto-osan siitä. Olisitpa löytänyt minut aikaisemmin♥♥ En voi lukea enää aamutunneille ja päivisin on kaikkea muuta. Valitan kovasti, mutta yritän kohta jatkaa harvinaista päivälukua viilennin päällä, sillä kastelut ovat iltamyöhään. Varmistan nyt kuitenkin, että olethan tajunnut, että kun klikkaat jotain kuvaa, siitä tulee juttua kirjasta? Sitten on erikseen Leena Lumin luetut 2011 tai 2021 etc. sitten on vielä Vuoden 2021 parhaat kirjat Leena Lumissa etc. Pahoittelen, pahoittelen!!! Olin jo lopettamassa, mutta minut saatiin vielä vähän jatkamaan...Jos haluat tietoa enemmän ja kirjoitat omalla nimelläsi, vastaan lisää s-postissa. En ole pitänyt lomaa 13 vuoteen. 2015 matkallakin Itävallassa oli pakko alkaa postata, sillä mieheni väitti meidän olleen aikaisemmin paikassa, jossa emme koskaan olleet ainakaan yhdessä käyneet. Googlaa Syysmatka Leena Lumissa. Ystävällisin ja helteisin terveisin täältä Alvar Aallon huvilasaarelta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PS. Kiitos kaikista toivotuksista♥ Meitä bloggaajia on tosi paljon, joten varmaan moni tekee myös juuri kuten toivot. Olen syttynyt kuvataiteille ja Klimtin takia sinne Wieniinkin, vaikka en pidä suurkaupungeista. Moni on kiitellyt kuviani, joten ehkä olen tehnyt jotain oikein. Ihanaa elokuuta♥

      Poista
  9. Auts. Nyt ihan rehellisesti pahoittelen vaativuuttani! Tässä sen näkee, kun ei tiedä toisen ihmisen elämästä mitään ja vain olettaa esim. että sinä elät rouviksi ja sinulla aikaa yms. todella typerää ajattelua minulta ja sinun aliarvostamistasi (täysin vahingossa! Sillä arvostan sinua monestakin syystä, mitkä ovat jo esille tuleetkin!), jota pahoittelen!!!

    Pidä lomaa, olet sen varmasti tuhatprosenttisesti ansainnut!!!
    Tulen käymään täällä jatkossakin, vaikka et ehtisikään kirjoittelemaan uusia blogeja ja eikä sinun pidäkään. Täällä on niin paljon kirjoja, joita en ole vielä ehtinyt lukemaan, vaikka olenkin himolukija ja pikalukija vielä kaiken lisäksi :D Aloitin 7-vuotiaana lukemaan, siis todella lukemaan kirjoja (isältäni perimäni innostus!) ja en vieläkään lopettanut, joten on tässä muutama vuosikymmen mennyt ja jokunen sata kirjaakin :D Ja käyn myös siksi, että visuaalinen silmäni saa nautintonsa. Voi kunpa minulla olisi tuo sinun lahjasi niin voi mitä sillä tekisinkään!
    Sydämellisin terveisin T-T :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvetta. Kun näihin areenoille lähtee, se on sitten kestettävä, mitä tuleman pitää. Mikä minussa viittaisi moiseen. Nyt elämme ruuhkavuosia vaikka piti alkaa kultaiset vuodet. Ehkä minun kevennykset tekevät minusta mukavasti elelevän kotirouvan. Pidin jo, koska en saanut kirjoitettua mitään kirjaa ulos. Kävin lääkärissäkin ja hän määräsi ensin loman ja sitten tämän himohommani lopetus tai äärimmäinen hidastus. Kaikkein kauheinta oli lukea yksi tutun dekkaristin kirja ymmärtämättä siitä mitään!!!
      Minä aloin lukemisen 4-vuotiaana. Olin silloin vielä ainoa lapsi ja vanhemmat töissä. Ihana kotihengettäremme ei ehtinyt lukea, joten opettelin Aku Ankoista! Niinpä en osaa väheksyä sarjakuvia. Olin blogin alun pikalukija. Sitten alkoi tulla instaa ja vaikka mitä, sekä salaa hiipivä uupumus sekä tyttären tapahtumat ja äidillä oiin jonkin aikaa, kun hän sairastui vakavasti, mutta nyt menee taas lujaa. Hänellä, mutta täyttää pian jo 95 vee. Senkun annat palaa vaan ja laitat blogin pystyyn. Blogimaailmassa on meitä kirjoittajia laidasta laitaan. Kiitos että ymmärsit, että tarvitsisin enemmän tunteja vuorokauteen♥

      Poista
  10. Hei Leena, sain sinulta mainion kimmokkeen tai paremminkin rohkaisun avata oman blogin. Se on ollut vuosia mielessäni, mutta olen sen siirtänyt jonnekin alitajuntani lokeroihin tai ehkä minua innoitti ihailuni suurta saavutustasi kohtaan. Oli miten oli - nyt on sitten avattu.

    Tiedän, että sinulla on kiireitä, joista kerroitkin - mutta silti rohkenen kysäistä saisinko sinulta neuvoja? Olen varma, että sinä jos kuka, antaisit rehellistä palautetta ja sitäkin tarvitsisin oppiakseni. Neuvoja mm. tietoteknillisiä eli lyhyesti sanottuna ´miten pidetään blogia´. Tarkoitukseni ei ole matkia sinua, eikä onnistuisikaan, sillä tyylisi on niin omansalainen ja minä olen sellainen omantienikulkija, että tekemisistäni tulee väkisinkin itsenilainen ;)
    Vahvistit tuolla kertomuksellasi miten opit lukemaan sitä kuvaa itsestäsi, jonka olinkin jo päätellyt lukemastani - olet älykäs ja se on itsessään kiehtova piirre ihmisissä. Tietenkin ihmisessä on muitakin piirteitä, mitkä kiinnostavat. Psykologia on sitä mitä hengitän, jos on tytärtäni uskominen :D

    Aivan. Jutustelen sinulle kuin vanhalle tutulle enkä ole edes tuonut esille, kuka olen - tosin olen varma, että olet jo hoksannut :D
    Olen siis T-T eli Tarja-Tuulia, hauska tutustua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarja-Tuulia, en osaa auttaa teknisesti. Mieheni on nytkin Lohjalla sen tyttären satavuotiaan talon rempassa. onneksi tulee huomenna. Ole vain oma itsesi ja mieti haluatko sinne nuo lukijamittarit ja luulen, että jos uskallat hiukan kollata löydät ne itse. Minä löysin kun aikani tein virheitä. Olen totaalisen epätekninen. Mieheni on it-tukeni, jos kone jäkittää tms. Jos hän vain on kotona....Sun pitää löytää se kohta, jossa niitä 'työkaluja' tarjotaan ja tehdä palkistasi huikea. Jos on joku yksittäinen asia, eikö sinulla ole ketään likelläsi osaajaa. Me olemme reissussa nyt joka viikonloppu ja sitten puutarhatalvikuntoon. Jos sinulla on joku ihan yksittäinen kysymys, laita tulemaan, niin katsotaan, muistaako Lumimies sen vielä. Olisin tullut seuraajaksesi heti, mutta et ollut sitä laittanut...vielä. Tietysti itse päätät mitä palkkiisi haluat♥

      Poista
    2. Täällä ollaan heti tuttuja! On monia, joiden kanssa on jatkettu sitten vaikka facessa ja osan kanssa tavattukin. Ja mun s-postille saa kirjoittaa. Kun saat blogiin vähän jotain somistetta eli kirjoihin liittyvää, voit pyytää kustantajilta arvostelukappaleita. Noin epävarmana minäkin aloittelin. Yritystä ja iloa♥

      Poista
  11. Kiitos Leena tuestasi ja kannustuksestasi <3 Tietysti haluan, että tulet seuraajaksi! Minulta vaan unohtui eilen laittaa linkki. Olen takunnut sen asian kanssa, että miksi en löydä hakukoneella blogiani. Sitten viimein hoksasin, että mun pitää ostaa "etuliite", joka mahdollistaa, että blogini löytyy hakukoneella, mutta jostain kumman syystä maaluettelossa ei ole Suomea lainkaan. Blogger-niminen on alustani, kuten sinullakin. En ymmärrä miksi näin on ja kuitenkin Blogger-alustalle on tehty todella suuri määrä kaikenlaisia suomalaisia blogeja. Tuohon pulmaan sitten tökkäsi blogini.

    Minulla on ollut ATK-tukihenkilö aiemmin, mutta nyt hän sairastaa vakavasti :( Joten itsekseni olen tässä tumpeloinut. En ole vielä löytänyt ketään kuka osaisi ratkaista tämän pulmani, mutta en ole antamassa periksi vaan jatkan etsintöjäni, jotta löytäisin jonkun, joka osaisi auttaa.

    Olen mielelläni sinun tuttavasi <3 Pidä huoli itsestäsi ja lepäile välillä, kuten sinua on neuvottukin. Pidetään yhteyttä tavalla tai toisella :)
    Kopioin linkin blogiini. https://kirjamummi.blogspot.com/2022/08/blogin-avaus-ja-esittely.html

    Lämpimin terveisin
    Tarja-Tuulia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarja-Tuulia, niin sitä pitää! Mieheni ei nyt auta kuin itseään, sillä hän on ollut koko pitkän viikonlopun remonttihommissa Lohjalla, josta tyttäremme ja rakkaansa ostivat satavuotiaan ja kolmekerroksisen talon. Nyt on vasta jaksanut lähteä eli viisi tuntia ajoa. Meillä näin nykyään ja se vie voimia. Ensimmäisen kerran en jaksanut pakata ja purkaa, pakata ja purkaa, mutta kamera on täynnä kuvia, joissa ukki touhuaa Casper Julianin kanssa lepopausseilla. Matka äidille toiseen suuntaan eli länsirannikolle on saman vievä, joten....Yritä etsiä likeltäsi joku nuori auttamaan. En ole koko aikana vaihtanut pohjaani. Lykkyä tykö♥

      Poista