sunnuntai 7. kesäkuuta 2009

ELÄMÄ ON

Olen vielä hengissä. Olen hengissä silti, vaikka koneeni, joka vietiin viime viikolla kahdesti 'korjattavaksi' ei edelleenkään anna minun siirtää wordilta tekstejä hallintapaneeliin! Älkää edes kysykö, miten jatkan tästä eteenpäin, kun kuulemma 'tämmöistä vikaa ei ole ennen tullut vastaan kenenkään kohdalla'. No, ette halua tietää! Jatkan silti, polvet ruvella ja säkki täynnä elämyksiä teille. Minä tulen aina perille!

Tästä päivästä tuli kuitenkin Hyvä Päivä! Sain tekstiä blogiini 'mutkan kautta' eli Päämies avusti siinä oman kannettavansa kanssa. Kiitos siitä hänelle!

Sain myös Supportilta linkkejä lempibiiseihini, josta kiitos hänelle!

Ja sain liikuttavan kommentin Bessulta hänelle omistamaani kirja-arvioon, josta halit hänelle!

Huomaatteko: Kolme Täydellistä Ystävää! Mitä ihminen elämässä enempää voi tarvita!

Love
Leena Lumi

2 kommenttia:

  1. Hyvät ystävät ovat korvaamattomia! Toivottavasti saat koneesi pian pian kuntoon!

    VastaaPoista
  2. Jael, ei kukaan kunnosta sitä, kun tämmöistä vikaa 'ei tunneta'. Minulle ei ole luvattu parempaa eli arvaatkin, miten kirjoitan. Ensin wordille, sitten tulostan ja sitten naputan sen UUDESTAAN hallintapaneeliin...Päämies soitti eilen IT-asiantuntijalle, joten tämä taitaa olla mun outo kohtalo.

    Ilman ystäviä ei ole elämää!

    VastaaPoista