keskiviikko 16. joulukuuta 2009

TÄMÄ MYÖS ON MYLLYRANNASTA


http://myllyranta.com/

19 kommenttia:

  1. Kaunis kuva. Vailla suljetut ovet eivät oikein kivoja sen jälkeen kun päivähoitajani lukitsi minut komeroon, pitäisi kait mennä terapiaan..

    VastaaPoista
  2. Villi kun kait olin :)

    VastaaPoista
  3. Hannele,olet enenkin valittanut tästä suljetusta ovesta...siis ymmärrän, mutta miten kestit ne yhdestä puusta viestetyt Paaterin kirkon ovet, jotka olivat Uuno Kailaan runon Kumpi? somistuksena?

    Minäkin kärsin sulejtusta paikasta. Tekee pahaa mennä hissiin, kun sinne olen jäänyt niin Turussa kuin Zürichissä. Älä naura! Ei ollut kivaa, kun valotkin mnei pois ja Turussa olin vielä ollut edellispäivänä leikkauspöydällä. Oli kaunis sunnuntaiaamu ja läksin Reimaa vastaan alas...ja sunnuntaina ei edes heti laitosmieskään paikalla...

    Mun oli ihan pakko ostaa tämä kuva, kun Bessu sanoi, että se on jotenkin niin minua, vaikka en minä tuossa voi olla, kun siinä on joku brunette...varmaan Meri...

    VastaaPoista
  4. Hannele, mun äiti ei edes halua enää muistella, mitä kaikkea tein...Mutta se punamultajuttu oli yliveto. Sekoitin kaupan varastossa punamultajauheesta ja vedestä soossin ja sitten sanoin naapurin kavereille, jotka tietty oli mua vuoden tai kaks nuorempia, että riisuvat alasti ja itse tein samoin. Sutin ne pikkulikat ja itteni yltä päältä ja sitten juostiin punanahkoina pitkin pihoja kiljuen intiaanihuutoja...

    VastaaPoista
  5. Nauran... En mä hisseja pelkää, riippuu seurasta, jos komee :) En toki koskaan jäänyt kiinni, oikein pahoissa paikoissa valitsen rappuset, esimerkiks sunnuntaisin.
    Mutta esimerkiksi kotona en halua sulkea ovia. En mä niin hirmusti siitä kärsi, mutta valitsen mielelläni ikkunapaikan.
    (Yks kaveri oli sellanen, et hänen oli aina pakko saada reunapaikka leffassa)

    Naiset helposti vaihtaa värin.
    En mä tommosii leikkei :)

    Paaterin kirkko on mahtavaa kulttuuriperinnettä, sekoittaa vanhan käsityön ja uusi design, se on mahtavaa. Tuollaisessa paikassa on hyvä olla, joku feng shui..

    VastaaPoista
  6. Ai sut on lukittu komeroon:D

    Hieno kuva!

    VastaaPoista
  7. No, sitä minä päivällä tarkoitin: ei tivoli vaan feng shui...en muistanut sanaa.

    En ole mitään väriä vaihtanut. Ihan syntymäblondi.

    Jael, ei mua, vaan Hannele;-)

    VastaaPoista
  8. siis blondista voi vaihtaa brunettiin

    VastaaPoista
  9. Blondina synnyin, blondina kuolen!

    Hannele, sitähän yritin sulle jo päivällä sanoa: ei mun levottomuus voi asia tivolissa, tarvitsen feng shui-ympäristön!

    VastaaPoista
  10. mulla vois YKS huone ehkä olla feng shui :)

    oskus nuorena tykkäsin tollasest, en enää..

    VastaaPoista
  11. Hannele, mulla on talossa yksi huone, jossa hyvin vähän tavaraa ja mun lempivärit. Käyn siellä välillä ihmettelemässä elämääni...

    Mun kirjasto/toimisto on kuin minä: villi ja 'presto' ja kuin ylikohiseva koski.

    Tykkät sää, ku määkin tykkään makkarissa tapetista, jossa pinkkejä kukkia.

    VastaaPoista
  12. Makuuhuoneeseen en ole (vielä) onnistunut saamaan pinkkejä kukallisia tapetteja :)

    VastaaPoista
  13. Hannele, rollaa alaspäin. Se itsenäisyyspäivän kuva, jossa isäni kuva ja pinkit kynttilät, se on meidän makkarin tapetti ja se on RUOTSALAINEN, NIMI ON SALAINEN PUUTARHA, JA SE VALMISTETTIIN CARL LINNÉN 100 -VUOTIS JOTAIN KUNNIAKSI.

    VastaaPoista
  14. Tarkoitat Carl von Linnén 300-vuotis päivää..

    Tyttärelläni sen tyylinen, turkoosi.

    VastaaPoista
  15. 300!!! No, jos ajatellaan, että hän kehitti kasvien heimojärejstelmät yms. ja jo PALJON meitä vanhemmat opislkelivat hänen kirjojen mukaan, niin varmaan vnha perä.

    Meidän vierasmakkarissa se Ashleyn tarjoustapetti turkoosi. Se huone on mun feng shui, sillä sinne en salli mitään roinaa. Huomenna ripustan sinne 120 kirkasta pikkuvaloa, kun Meri tulee jouluksi enkä ehtinyt saamaan sitä ihanmaa jalkalamppua sieltä Myllyrannasta. Siellä on 120 senttiä leveä runkopatjasänky, jossa välillä käyn hengittämässä hyy -hengitystä;-) Sinne ei tule yhtään mööbeliä lisää, ei hyllyjä seinille, kaikki tarvittava on jo.

    VastaaPoista
  16. luostarin huone, melkein

    VastaaPoista
  17. Varmaan. Voit kysellä lisää huoneen tunelmasta Eve rehniltä, joka sanoi, että hän ei muista milloin olisi nukkunut niin hyvin eli kuin lapsi. Heräsi posket terveen punaisina klo 10! Minulla on ystävätär, joka haluaa lomaa villistä kodistaan (lapsia, koiria, hevonen, hamsteri, kani, anoppi, aviomies...)ja tulee nukkumaan sinne rasitukset pois. Hän sanoo, että huoneen henki auttaa lepoon ja rauhoittumiseen. Siinä myös ikkuna, jonka takana vain kalliota ja puutarhaa. Näet siis vain Ashleyn turkoosikukkaista tapettia ja puutarhaa...

    VastaaPoista
  18. Hannele, tämän viikon Annassa artikkeli fengshista. Se voi olla myös romanttista. Siinä on ihana sisustus: on itämaista puukoristelua makkarissa, keittiössä tilaa ja selkeyttä, olkkarissa romantikkaa kynttiläkruunun ja ruusujen kera. Myös kauniita tapetteja ja viherkasveja. Moni ymmärtää fengshuin ihan väärin.

    VastaaPoista