sunnuntai 27. joulukuuta 2009

JACKIN TODELLISUUS


Todellisuudessa Jack-parka on vihannes, joka haahuilee erään sairaalan käytävillä muita potilaita pelotellen. Kuvassa häntä yrittää epätoivoinen avustaja saada menemään omaan huoneeseen ja pois muitten silmistä. Välillä putoaa ihan kyynel, kun muistan hänet nuorena ja vielä joksus jopa hauskana, mutta ehdottomasti outona jo silloin! Nyt minulle jää tämä muisto ja voi itku!, tieto siitä, että exboyfriend kulkee vaipoissa.

Jackin sairaus on suuruudenhulluus, jossa hän kokee olevansa suurikin seksipeto ja etenkin viehättävänsä parikymppisiä tyttöjä. Olen kuitenkin säälivä luonne, joten taidan kutoa hänelle ensi jouluksi villasukat ja ostaa Reino-tossut!

Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle, Jack ja kiitos joululahjasta♥

9 kommenttia:

  1. Kuva filmistä Something's Gotta Give,
    Jotain annettavaa, Diane Keaton työntää pöksytöntä Jackia.

    VastaaPoista
  2. Hannele, voipi olla, voipi olla...se on hauska leffa, josta pidän kovasti, mutta uskotko jos kerron, että vanha romanssini 'Jack' oikeasti lähetti minulle joululahjaksi nuo kootut selitykset ja sen ensimmäisen kuvan myös, jossa hän on mielestään valovoimainen. Mutta minä olen yliempaattinen, joten oli ihan pakko paljastaa, miten huonosti hän nyt voi;-) Hän takuulla vielä kiittää minua tästä ruusuilla...

    VastaaPoista
  3. Tuo elokuva on nyt kyllä heti katsottava uudelleen, siis taas, olen sen ainakin pari kertaa nähnyt.

    VastaaPoista
  4. Siis olisipa tämä nyt itsellä. En ikinä kyllästy tähän leffaan.

    VastaaPoista
  5. Kävin heti tuoreeltaan siskon kassa Helsingissä (kun asui siellä)tämän katsomassa. Olipa mukava kokemus nauraa yhdessä monen (naisia eninmäkseen)mukana.

    Toisen kerran kävin vielä mieheni kanssa täällä Kokkolassa. Kumma kuinka vähemmän täällä päin yleisö nauroi. Mieskin tuntui suorastaan loukkaantuneelta lempinättelijänsä, Jackin naurettavasta (antisankari?)roolista.

    VastaaPoista
  6. Rita, sama outo havainto täällä päässä: hyvin vähän miehistä naurua. Outoa;-) Minä nyt kuitenkin yritän etsiä tätä filmiä omistaakseni sen...

    Mutta jos jostain löydät leffan Serial Lover, teillä on sen jälkeen viikon ihan täydellinen mieshiljaisuus. Me katsoimme elokuvan kolmistaan ja aikuinen tyttäreni ja minä nauroimme melkein tukehdukseen asti ja kyyneleet vain valuivat...Ukkomeso näytti ihan totiselta ja hyvin loukkaantuneelta. Tyttäreni etsii filmiä nyt netissä, että voisimme taas kunnolla nauraa - kahdestaan.

    VastaaPoista
  7. Toivottavasti löytäisitte sen. Paras katsoa kahden vain tyttären kaa. Minä en ainakaan miehen kanssa sitä yhdessä katsoisi, kun ei voi sitä täysillä nauraa.

    VastaaPoista
  8. Leena, se filmi löytyy ja vieläpä edulliseen poisto-hintaan !!! Muista tilata ensitilassa!

    VastaaPoista
  9. Rita, sen saisi hirveään hintaan USA:sta. Pitää odottaa muuta mahdollisuutta. Eikä oteta enää miehiä siihen mukaan;-)

    Soolis, lopetin juuri yhden tyttäreni suosikkifilmeistä...hän halusi katsoa kanssani, tilaan heti.

    VastaaPoista