tiistai 22. joulukuuta 2009

WINTER SUNRISE


8 kommenttia:

  1. Oi minäkin haluan lunta! Nyt nyt!!Ihana kuva..

    VastaaPoista
  2. Tämä kuiva, uusi lumi on unelmaa. Laitan huomenna lisää kuvia, sillä en kai muutakaan nyt ehdi/jaksa tms. Dina tulee parin tunnin päästä ja emäntänsä lähtee kotisaaren ystäviä tapaamaan, joten meillä on nuoren kääpiövillakoiran vauhti päällä.

    Jännä nähdä postaatko sinä koskaan lumikuvaa;-) Minä en oikeesti tiedä, sataako siellä koskaan lunta...

    VastaaPoista
  3. Ihana sininen hetki, kaunista. Täälläkin on maisemat kuin postikortista. Nautitaan valkeasta joulusta!

    VastaaPoista
  4. Just istuttiin Reiman kanssa takkahuoneessa ja puhuttiin, että kun nyt tätä juuri jatkuisi kolme viikkoa. Olisitpa nähnyt Dinan ryntimässä puutarhassa ja Olgakin sitten innostui. Pöllytin molemmat puuterilumikaunottariksi!

    Anne, minä elän tästä sadusta ja tiedät, että tämä on mun syy asua Keski-Suomessa.

    VastaaPoista
  5. Satua tosiaan, puuterilumi ja sininen hetki - parasta talvessa!

    VastaaPoista
  6. Minä ja lapsenlapseni olleet kovin vilustuneita pari päivää, muuten oltaisiin tehty enkeleitä lumeen..

    VastaaPoista
  7. Voi, ajattelinkin, että oli Göteborgin suunnasta jotenkin hiljaista...

    Minä lähden yt tekmään lumienkeliä ja koiruudet lähtevät mukaan.

    VastaaPoista