keskiviikko 4. elokuuta 2010

JÄRJELLÄ JA TUNTEELLA PARITANSSIA APPELSIININ TUOKSUSSA


Järjellä ja tunteella on Susan kirjablogi, jossa käyn kurkkaamassa joka päivä. Susa tekee kirjoja laidasta laitaan, kuten minäkin ja myös sekä uusia että vanhempia. Nyt hänen blogissaan tanssitaan paritanssia appelsiinin tuoksussa, sillä seuraavaksi häneltä tulevat nämä kirjat:
Ja Joanne Harrisin Applesiinin tuoksusta sen verran, että se on ainoa Joanne Harrisin kirjoista, jota en unohda. Itse asiassa olen päättänyt antaa itselleni joululahjaksi aikaa lukea Appelsiinin tuoksun uudestaan tekemättä siitä arvostelua, sillä Susa tekee sen puolestani ihan kohta;-)
Appelsiinin tuoksussa on sitä jotakin...

5 kommenttia:

  1. Appelsiinin tuoksussa on sitä jotain - samoin Susan blogissa ♥

    Minä pidän kolmesta Harrisin kirjasta: Pienestä suklaapuodista, Appelsiinin tuoksusta ja Karamellikengistä. Muut ovat olleet joko mitäänsanomattomia (Suolaista hiekkaa) tai jääneet kesken (Sarkaa ja samettia).

    VastaaPoista
  2. Leena..Leena..Leena, melkeinpä vedät minut jälleen kerran sanattomaksi näin kauniilla blogini esittelyllä!!

    Olen ottamassa pian lukuun sen Kotkansilmän, mutta PAKKO saada lukea paljon kehuttu/suosittelemasi Appelsiinin tuoksu sitä ennen, kun se on tuossa kirjapinossa kutsuvasti odottamassa. Niin, että tunnen vastapuristetun appelsiinin raikkaan kirpeän tirskahduksen jo kielelläni..

    Sen jälkeen sitten kiehtovalta vaikuttavaa Kotkansilmää, joka taitaa tosiaan olla vähän minulle sellainen "read outside the box"-kirja muuten!

    Ja SITTEN niitä dekkareita ainakin pari minullakin;)

    VastaaPoista
  3. Lumiomena, just niin!

    Ehkä minä en vain olla Harris tyyppiä, paitsi Appelsiinin tuoksussa. Jopa ostin suurin toivein tuon tyyriin Suolaista hiekkaa ja luin sen väkisin loppuun, monen turhan aloituksen jälkeen. Tähän voisi soveltaa sitä sun sopivaa lausetta: "Minä niin haluaisin pitää Harrisista, mutta kun..." Karamellikenkiä en ole lukenut, enkä edes aio;-), mutta yritin tuota Sarkaa ja samettia, enkä jaksanut, en millään. Suklaapuodin jätän suosiolla muille. Mulla pitää olla kirjassakin 'munaa ja särmää'. Vaikuttaa liian suositulta ja äitelältä ollakseen mun makuun...tai/ja en ehdi edes yrittää, sillä niin paljon muuta nyt näkyvissä. Ihmettelenkin nyt, kuka on kirjoittanut Appelsiinin tuoksun? Ihan eri Harris!

    Susa, eikun mä vedän sut nyt kirjaduuniin;-)

    Huomasin nuo sun dekkarit ja ne ilahduttavat mua suuresti. Jos ei lue dekkareita, ei tiedä, mikä elämän kantava, relaxoiva voima ne ovatkaan. Ja dekkarien lukijat eivät murhaa, eivätkä ole pahoja, he vain LUKEVAT murhista ja pahuudesta. Tästä on takuulla tehty tutkimuskin;-)

    VastaaPoista
  4. Joanne Harrishan on kirjoittanut sen ihanan Pieni suklaapuoti, tuo Appelsiinin tuoksu löytyy myös kirjahyllystäni.

    VastaaPoista
  5. Hannele, juu tiedän. Minut sytyttää hänen kirjoistaan vain tämä Appelsiinin tuoksu.

    VastaaPoista