perjantai 14. lokakuuta 2011

PINKKIÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE TASAPUOLISESTI!

Vaikka minulla on paljon pinkkejä pelakuita, olen niitä huono kuvaamaan. En saa esille niiden runsautta mitenkään. Nyt ajattelin kuitenkin tämän laittaa aivan kuin muistukseksi Roosa nauha -kampanjasta, joka on meidän kaikkien, niin naisten kuin miesten yhteinen asia. Ostakaa Roosa nauha -tuotteita, jotka tunnistaa niiden merkistä:
Minä olin jo ostamassa sellaista kaunista pinkkiä settiä, jossa on puutarhasakset, uusi harava ja pieni lapio, mutta sitten Meidän Perheen Järki, joka vahingoksi oli mukana, laski ääneen taloutemme haravat ja puutarhasakset eli tavallaan oli näin hankala kampanjaeste rintasyövän vastaiselle työlleni. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta, sillä aina on päivä uusi ja kokonainen viikko, jolloin hiiret hyppivät pöydällä. Jos minusta ei ensi viikolla kuulu mitään, olen joko kuollut tai sitten koneeni on sipannut. En voi mitään, sillä Supportti on Kiinassa. Jos oikein loogisesti ajattelee niin ensin tulee koneen hajoaminen ja sen jälkeen minä delaan...Yritän kuitenkin saada aikatauluani kiinni ja ensi viikolla en laita edes ruokaa, vaan käyn lounailla tyttöjen kanssa, sillä kotona ei nyt tarvitse passata muita kuin Hänen Majestettiaan, joka on kuin maailman kaikki kulta, silkki ja vielä meripihkasilmätkin.

Blogissa Ihastelua, valittelua on arvonta, jossa palkintona on Rami Laineen runokirja Kolmisuuntainen virta. Löydät sinne tästä Ja muistakaa Sannan arvonta täällä

Tässä kuvassa näette Roosa nauha -kampanjan taloussakset. Settiin kuuluu myös veitsenteroitin ja sitten joku muu, jota en muista. Olen niin onnellinen tästä paahtimestani, että kun äiti kysyi, mitä haluaisin joululahjaksi, minä sanoin, että 'en muuta kuin Kenwoodin pinkin vedenkeittimen'. Voikohan ketään, etenkään omaa äitiä, muistuttaa lahjasta...

Pinkkiä viikonloppua kaikille tasapuolisesti!

Love
Leena Lumi

PS. Käykääpä myös vilkaisemassa miten kaunista roosaa on Erjalla!

PPS. Ostettuja Roosa Nauha -tuotteita: talvisetti (jääraappa & autoilijan lumilapio), keittiöpyyhe ja tiskiharja vaihtopäällä.

38 kommenttia:

  1. Ne pinkit puutarhajutut ovat kyllä söpöjä;muistan niitä kesällä Viherlandiasta..
    Täälläkin näin että joitakin pinkkejä tuotteita myynnissä saman ikävän aiheen vuoksi. Pinkki vedenkeitin sopisikin tuonne keittiöösi niin mukavasti tuon leivänpaahtimesi vierelle!
    Ja toivottavasti saat koneasiat pian kuntoon!
    Mukavaa viikonloppua Leena:)

    VastaaPoista
  2. Hyvää viikonloppua, Leena. Minäkin puin blogini tänään pinkkiin kirjallista mielenmaisemaani pohtiessani. Nuo Fiskarsin pinkit tuotteet ovat ihania ja kertovat tärkeästä asiasta.

    VastaaPoista
  3. Eilen oli "pakko" ostaa noita tuotteita. Varsinkin kun tämän asian kanssa on hyvin läheisesti tekemisissä jo nuorena.

    VastaaPoista
  4. Hei.
    Minäkin ostin tänään pinkin tuotteen. Ja se on Sinituotteen tiskiharja vaihtopäällä. (myös Roosa-nauha kampanjaan kuuluva)

    Muistaakseni tuohon Fiskarsin roosa saksisettiin, joka sinulla on, kuului myös kynsisakset.

    Pinkkiä viikonloppua myös sinulle.

    VastaaPoista
  5. Hyvää viikonloppua, Leena! Otin sinusta mallia ja roosailen blogissa viime kesän kukkasin!

    VastaaPoista
  6. Jael, mulle viritetään viereen uutta, mutta en opi sitä. Etkö tajua, että olen tekninen idiootti. Aivan NÄEN, miten pyörittelet silmiäsi;-)

    Niin...ne puutarhasetit ovat tosi tyyriitä ellei niitä oikeesti tarvitse. Mikä vahinko, että olen lounaalla Viherlandiassa ensi viikolla;-)

    Kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  7. Kyllä sä opit,usko vaan siihen! Minullakin kesti hetken ennenkuin totuin tähän Windows Seiskaan.

    VastaaPoista
  8. Katja, kiitos samoin sinulle!

    Kävin luonasi kommentoimassa.



    ***

    Sorvatar, tämä on tärkeää kaikille. Minulla ei omassa suvussa - vielä, mutta olen likeltä seurannut perhettä, jossa tämä on kuin periytyvä asia. Ja tietysti tunnen monia muita tähän sairastuneita.

    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  9. Hei Eila!

    Kiitos vinkistä: Sen minä ostankin huomenna! Olen nimittäin tässä ohessa kirjoittamassa viikon ostoslistaa. Ei mitenkään romanttista viettää lauantaipäiviä tavarataloissa, mutta harkukaupungin äärimmäisellä saarella asumisessa on oma hintansa...

    Nimenomaan: Ne kynsisakset. Nehän minulla myös on. Kiitos!

    Kiitos samoin sinulle!



    ***

    Erja, tulenkin katsomaan. Mukavaa pinkkiä viikonloppua sinulle!



    ***

    Jael, sillä minua juuri nyt kiusataan, mutta menen ihan lukkoon kun ruutuun tulee eri kuvat ylös ja alas kuin tässä vanhassa, luotettavassa työjuhdassa...Minä sekoan, etkä sinä usko sitä. R hermostuu, kun en ymmärrä, mutta en minä olen mikään insinööri, olen boheemi taiteilija, joka haluaa vain lukea ja kirjoittaa siitä ja välillä vähän tehdä puutarhaa ja kokata. Mikä kirous, että meikäläiselle ei ole tehty jotain ymmärrettävää konetta. Onneksi et ole täällä nyt;-) Ehkä ensi kesänä kaikki on toisin...

    VastaaPoista
  10. Pinkki lehtiharava on seuraava harava, jonka ostan, mutta nykyinen oranssi tuntuu olevan aivan järjettömän kestävä!!
    Sakset ja puutarhaleikkurit on jo -yritän joka vuosi ostaa jotain Roosanauhatuotteita joko itselle tai lahjaksi.

    Arvaapa muuten kenen pinkki Kenwood-sarja on kasassa, hemmottelin tuossa taannoin itseäni enneaikaisella joululahjalla -ja sain hyvän syyn viedä Chilit Lillaan ☺

    Ja kyllä, voit muistuttaa äitiäsi ☺

    VastaaPoista
  11. Pepi, ne ovat ja kun niitä on näin isossa pihapiirissä muutamia...

    Chilejä en koskaan halunnutkaan, meidän Meri halusi juuri ne ja kaikki. En melkein kestä, että sinulla on se kahvinkeitinkin. Miten se näytti niin isolta ja monimutkaiselta, sanoo kettu pihlajanmarjoista.

    Kyllä minun täytyy se varmistaa;-) Ja nuo tuotteet ovat juuri sitä oikeaa vaaleanpunaista eli täydellisen onnistuneet. Ja paahdin ainakin on paras, mitä meillä on koskaan ollutkaan.

    Mukavaa pinkkiä viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  12. Meillä pelakuut vielä kukkivat ikkunalaatikoissa.
    Nuo miehet ovat kyllä välillä sellaisia ilonpilaajia. Eihän kaikkien ostosten takana tarvitse olla järki mukana.

    Kyllä sinä uuden koneen metkut opit.You can do it!!!
    Piti kysymäni, että onko tuo Viherlandia joku ketju vai vain yksi liike jossain lähelläsi?

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  13. Totta, just oikea pinkki!

    Käypä kurkkaamassa mun aika onnistunutta keittiön pöytääkin ☺

    ♥viikonloppua sinullekin♥

    VastaaPoista
  14. Vihreät niityt, ei täälläkään olisi vielä hätää näiden omien, monta talvea kellarissa talvehtineiden kanssa, mutta ellen nyt istuta callunoita, en kohta saa niitä enää mistään. Niiden paras sesonki alkaa kun pelakuut ovat parhaimmillaan. Nyt toin pelakuut sisälle ja annan niiden sitten vähitellen ränsistyä lempeästi ja sitten kellariin muutamaksi kuukaudeksi, sillä nostan ne sieltä aina isän syntymäpäivänä eli 5.2. - jo.

    Ihan oikeasti ei voi nauttia muuta kuin tyttöjen kanssa shopatessa. Silloin ei kuule outoja ostointoa lamaavia äännähdyksiä kesken ihanan flow-tunteen ja naisystävät osaavat vain lisätä kierroksia.

    Viherlandia on suuri jyväskyläläinen viheralan yritys, josta voi ostaa ihan melkein mitä vain ja lisäksi siellä on mielettömän hyvä ja monipuolinen lounaspöytä. Kysy vaikka Jaelilta!

    Ennen joulua teemme sinne oikein ostosretken ja siinä vierähtää päivä, vaikka matkaa minulla on sinne vain noin 25 km.

    Saman katon alla toimii myös Iittalan outlet -myymälä.

    Sinä et tajua, miten kipsissä olen uuden tekniikan kanssa...kukaan ei tajua.

    Mukavaa pinkkiä viikonloppua sinne kauniiseen Irlantiin!

    VastaaPoista
  15. Pepi, yritin jo käydä, mutta taisit juuri ladata...Käyn aamulla, sillä on lukurästiä etc.

    Huomiseen!

    VastaaPoista
  16. Ihania pinkkejä juttuja! Ja tärkeä asiakin todella vaaleanpunaisen takana!

    Minä en ole sitten yhtään tekninen ihminen eikä miehenikään. Esikoisessa alkaa näkyä onneksi teknistä silmää...

    Hienoa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  17. Mustikkatyttö, kiitos! Ja tärkeä asia todellakin.

    Mutta kun minä olen siitä vielä paljon pahempi tapaus. Tiesin, että tätä ei tajua kukaan. Menen melkein sokkiin, kun olen yksin kotona ja painan jonkun uuden koneen nappuloita ja sitten ruutuun tulee mitä sattuu, enkä löydä enää takaisin blogistaniaan. Näin minulle kävi mieheni koneen kanssa, mutta hän oli silloin paikalla, vaan yhtään ei heruttanut ymmärtämystä. Minä kärsin vaihtaa tätä pois, mutta tämä kuolee kai kohta...

    Kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  18. Voi Leena ! Toivottavasti kaikki tietokone ym. ongelmasi ratkeavat. Pinkki ja roosa ovat nyt minullakin pinnalla, mutta onneksi vain väreinä ;) Muistelen, että olin sadas lukijasi ja jännityksellä odotan sellaisen lukijamäärän täyttymistä blgissani, ehkä jo tänä vuonna... Ihanaa talventuloa sinulle, vaikka en olekaan ehtinyt melkein mitään oikeasti lukemaan :(

    VastaaPoista
  19. Ihanaa pinkkiä viikonloppua Leena! Minä aina ihailen tuota sinun leivänpaahdintasi. Blogissani on sinulle tunnustus, jonka olet jo tehnyt, mutta halusin kuitenkin sen sinulle ojentaa! <3

    Terv. pinkkityttö

    VastaaPoista
  20. Ihanaa viikonloppua, Lenchen! Tuo paahdin on mahtava. <3

    VastaaPoista
  21. Multa meni kyllä roosa päivä ihan ohitse, paitsi että oli roosa paitis ja liivi päällä, siitä sitten kuulinkin töissä, että kun on ihan päivän värin mukaan pukeuduttu :). Oikein inspiroivaa ja ihanaista viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista
  22. Aila, olen varmaan valittanut liikaa, kun puhut huolistani;-) No, olen sellainen, että kun kone renkkaa,minulla kaatuu kaikki! Minulla oli ennen Eve, jolle tekniikkaongelmat aina soitin ja hän sai minut rauhoittumaan...ja kertoi, että 'taivas ei putoa alas, vaikka se kone ei juuri nyt toimikaan.'

    Sinäkö olit sadas! Tuntuu kuin siitä olisi jo iäisyys...

    Kun sinulla täyttyy sata, pidät sitten arvonnan!

    En minäkään koko aikaa lue, sillä huusholli ja iso puutarha vievät aikaani ja kohta kai sitten lumityöt ja leivarin lämmitys.

    Syksy ja talvi ovat kuitenkin jotain ihmeellistä, joten nautitaan niistä täysillä.

    Pinkkiä, elämyksellistä viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  23. Sara, kiitos samoin sinulle!

    Kyllä tuota somaa sietääkin ihailla ja kuvittele, että vielä tulee ainakin se vedenkeitin.

    Kiitos tunnustuksesta, käyn noutamassa!

    Me pinkkitytöt;-)

    VastaaPoista
  24. Hyvää viikonloppua ja koita rentoutua! Roosanauha kampanjan hiuslakka lähti kampaajalta mukaan ja eilen ihan meidän k-kaupasta nippu valkoisiaruusuja takkahuoneeseen, olivat kampanjatuote myös. Lomaa aloitellaan lasten kanssa, lähtö marketeille edessä, ollut hidas aamu. I juoksemassa Amsterdamin maratoonia. Pinkki on niin sun juttu! Halaus Bessu

    VastaaPoista
  25. Karoliina, kiitos samoin!



    ***

    Sarppu, ilman blogistaniaa en minäkään olisi mitään tiennyt.

    Kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  26. Hurmaavat pelargoniat ja viehättävä vaaleanpunainen postaus !

    VastaaPoista
  27. Anne, minä en nyt voi, sillä tämä kone oikkuilee. Nyt kaipaan Eveä! R on...kyllä tiedät, kun en opi uudella koneella. Olen ihan lopussa, kun tapaamme ensi viikolla. Vihaan tekniikkaa, joka ei tottele!

    Oi!, valkoisia ruusuja...

    Lähden nyt haravoimaan ja sitten saunaan. Mukavaa viikonloppua ja ensi viikkoon.

    VastaaPoista
  28. Rita, kiitos!

    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  29. Leena, katselin myös sitä settiä, jossa on se lapio, mutta en ihan tiennyt olisiko se hyvä, jos haluan kaivaa maasturini pois ojasta, joten jätin vielä ostamatta. Roosa tiskiharha sen sijaan on varmasti tulossa ja ne roosat tiskirätit.

    Huomasin muumimukisi...minulla on vasta nipsu ja muut ovat valkoisia teema mukeja...aina otan nipsun jos on puhtaana :) Mukavaa viikonlopun jatkoa ja kun ehdit niin poikkea katsomassa joulukortti-ideani blogissa. En tiedä onko sinun tyyliäsi, kaikki 3 tarjolla ovat samantyylisiä.

    VastaaPoista
  30. Sari, maasturi pois ojasta oli varmaankin joke;-)

    Siitä muumimukit ovatkin hyviä että niitä voi yhdistää Teeman kanssa. Minulla on muumeja paljon...joka sesongille omansa. Paras ystäväni aloitti taloa rakentaessaan keittiön suunnittelun seinästä seinään menevästä hyllystä, joka on omistettu vain muumimukeille!

    Kiva juttu, käyn katsomassa vaikka heti. Hyvä sinä!

    VastaaPoista
  31. Minusta tosi kaunis kuva pelakuusta.
    Ihanasti kukan väri erottuu vehreän vihreää taustaa vasten!

    Ihania pinkkejä tavaroita sinulla.
    Pinkkiä viikonloppua!

    VastaaPoista
  32. Hyvää sunnuntaita Leena! Matka on takana ja on mukavaa olla jälleen kotona, suorastaan ihanaa.

    Kiitos, kun olet kirjoittanut Roosa nauha -kampanjasta. Asia on tärkeä ja koskettaa hyvin läheltä. Täytyykin käydä nettiostoksilla.

    Sinulla on ilmeisesti ollut koneesi kanssa ongelmia, toivottavasti kaikki on nyt ok.

    VastaaPoista
  33. Susanne, sinun pelakuukuviasi ei voita kukaan! Tässäkin kukassa oli parhaimmillaan 30 kukkaa ja jouduin jopa tukemaan oksia.

    Kiitos ja kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  34. Sitä samaa!

    Löysin Virginia Woolfia suammeks :)

    VastaaPoista
  35. Marjatta, kiitos samoin!

    Ole hyvä vain. Tottakai minä kirjoitan meidän kaikkien yhteisestä asiasta, joka koskettaa koko ajan yhä useampia.

    Kaikki ei ole ohi, sillä en anna viedä tätä vanhaa, nyt jo väsynyttä pois, vaikka uusi jököttää vieressä: Minä en sitä opi käyttämään, sillä olin kaksi päivää ihan hukassa, kun jouduin käyttämään R:n konetta. M.O.T.

    VastaaPoista
  36. Hannele, kiitos samoin!

    Miten minusta tuntuukaan hyvältä, että luet suomeksi ja vielä Woolfia. Tiedä vaikka söisimme vielä yhdessä kampelaa Marstrandissa;-)

    VastaaPoista
  37. Kampelaa löytyy Hisingen saarellakin ;)

    VastaaPoista