sunnuntai 21. marraskuuta 2010

AUTTAKAA NAISTA, JOKA ON TULESSA MIRKKA REKOLAN RUNOISTA!


Tiedätte, että minulla on runoblogi Lumikarpalo ja arvaatte ehkä, että runous on intohimoni. Nyt on käynyt niin, että löysin vastikään Mirkka Rekolan runot ja palan soihtuna! Tässä on vain yksi iso ongelma: En saa mistään ostettua kirjaa Mirkka Rekola - Runot 1954-1978 (WSOY 1979). Kirjaa ei löytynyt edes kustantajalta. Olen pitänyt hallussani harjukaupungin kauneimman kirjaston kirjaa jo pari kuukautta uusien ja sakkoja maksaen ja nyt olen alkamassa kopioida runoja käsin vihkoon...Tiedän: Kulostaa epätoivoiselta. Jos siis joku haluaa myydä omansa tai löytää tämän alla kuvatun kirjan minulle jostain, olen syvästi kiitollinen.

6 kommenttia:

  1. Leena;toivottavasti löydät kirjan! Mutta sinähän voit kopioida ne kopiokoneella!

    VastaaPoista
  2. Jael, kopiointi tuli minullekin mieleen, vaikka hukun jo nyt papereihin...Kirjassa on melkein 600 sivua.

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että olet saanut kaipaamasi kirjan. Hienoa! :)

    VastaaPoista
  4. Unelma, en ole vielä saanut, mutta olen saamassa. Luotan nyt cinemaattiseen kirjailijaamme Pasiin;-)

    VastaaPoista