sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

GRILLAUS ON VAATIVA, NELJÄN 'MIEHEN' LAJI


4 kommenttia:

  1. Älä naurata;-)

    Huomaa mun lauitaset: Ne ovat ruotsalaiset Qvintit, PITÄÄ PESTÄ KÄSIN. Kaunis kuvio katoaa muuten.

    VastaaPoista
  2. Qvintit ei hirmu tunnettuja Hisingillä.
    Me syärään valkoisilla Arabioilla, taatusti konekelposia.

    P.S.
    Mies joka ei pese kattiloita, ei saa syäräkään.

    VastaaPoista
  3. No, mulla on Arabian valkoiset Arcticat, koko serviisi, mutta minä ihan humalluin tuosta käsin maalatusta valkoisesta Qvintistä ja käytän niitä tosi harvoin. Siinä on reunassa aivan pienet siniset kukat, hopeisella mykiöllä.
    Ei ollut hyvä ajatus ottaa niitä nyt tähän caseen, kun paljon lapsia ja pöytä oli pisimmillään, sillä lautaset ovat jättisuuret ja vievät paljon tilaa. Hannele, joskus se Waltarin kaunis, mutta ah!, niin välttämätn turhuun vie minua vieläkin..., mutta tämä on viimeinen serviisi, jonka elämäni aikana enää hankin.

    Tuo sun 'Mies joka ei pese kattiloita, ei saa syäräkään', on ihan hyvä. Reima auttoi minua tiskissä pesemällä Qvintit vieraiden lähdettyä. Mullahan on Qvintiin muutkain kuin lautaset.

    VastaaPoista