lauantai 11. heinäkuuta 2009

OUT OF OFFICE


7 kommenttia:

  1. Sinulla on sitten kesaisen ihania kuvia! Perjantaina mekin lennahdamme Suomeen. Ja kiitos tuosta Mantan Myllyrannan vinkista. Suunnittelin muutenkin Mantassa kayntia, ja tuo on mukava lisa matkaan.

    VastaaPoista
  2. niin kutsuva kuva, nautitaan kesästä ja otetaan lunkisti..

    VastaaPoista
  3. Anu, paikka on suvella auki klo 10-16. Varautakaa syömään myös siellä, sillä aivan mahdottoman hyvä lounas. Ja huom. ne taotut korut. Toisessa rakennuksessa sitten niitä tauluja, patsaita, kaikkea rosteria ja rustiikkia ja siis mun tavarataivas...Rakastan kaikkea erikoista, vanhaa ja kaunista...sitä sieltä löytyy.

    Anne, NYT minä alan ottaa lunkisti!

    VastaaPoista
  4. Ihana kuva, onpa sulla ihana Office!

    VastaaPoista
  5. Jael,arvasin, että pidät, vaikka lause ei ole oikein minua, vaan vitsiksi tarkoitettu. Jael, täällä Suomen Tahitilla on nyt aika viileää, välillä satelee, 'the party is over' ja pitkämatkainen vieraamme lähti tänään. Ajattelin ihan oikeasti huilata. Nukkua liikaa. Vähän nyppiä puutarhaa. Katsoa ajan kissankellosta. Puhelin on ihan suljettu, mutta kommentit katson ja vilkaisen huomenna ystävien blogit. Sähköposti auki aina. Prosessoin yhtä juttua ja se vaatii myös rauhaa. Kirjoja lukematta myös paljon. Nyt vähän olen vain itselleni.

    Love
    Leena

    VastaaPoista
  6. Kun näkis vaan...kerro mitä mä teen tässä koneella;-)

    Ei vainkaan, vitsillä sanoin. Reima on lomalla ja olen luvannut kommentoida ja tuli tehtyä noita vanhoja kuvia YHDESSÄ.

    Me tehdän nyt ihan mitä huvittaa ja ollaan paljon sulosti kahden.

    Arvaan, että sulla on kamera täynnä Englannin puutarhojen yllätyksiä...

    Siis kiitos! Lupaan relata.

    VastaaPoista