torstai 20. toukokuuta 2010

HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN!


Tämä ei ole mun vika! Siis, että se Ihana piha -ohjelma, jossa esiinnyn meni jo. Minäkään en nähnyt, vaan olin rannassa kahluuttamassa Olgaa. Onneksi Soolis oli huomannut ja lähetti minulle linkin ohjelmaan. Se on tässä http://www.katsomo.fi/?progId=39876

Ohjelma muuten tulee uusintana sunnuntaina 23.5. MTV3 klo 11.

Kaikki muu oli ok, paitsi se keltainen polku, joka kulkee kallion istustuskohdan kautta ei kukkinut ensimmäisen kerran 25 vuoteen. Siirsin kuvauksia jo kerran viikolla, mutta enempi ei käynyt. Muuten ei mitään selityksiä ja kaikki on niin kuin on eli olen ihan oma itseni;-)

Nimeni on ohjelman ennakkoteidoissa väärin, siksi en voinut tietää. Tämä saa mieltäni yhä enempi siihen suuntaan, että muutun Leena Lumiksi.

24 kommenttia:

  1. Olikin mukava "nähdä" sinua ja puutarhaasi. Ja en minä mitään keltaista polkua huomannut,vaan ainoastaan ihanan puutarhan ja kauniita kukkia!

    VastaaPoista
  2. Jael, sinä et voinut huomata keltaista polkua, koska se muodostuu niistä hemmetin kukista, jotka eivät suostuneet avautumaan ennen kuin Reiman syntymäpäivänä!

    No juu, tykkään minä tästä itsekin...aika paljonkin. Ja kiitos♥

    VastaaPoista
  3. Ja oli kiva kuulla äänesi. Ja söpö vertaus se että harankellot soi♥

    VastaaPoista
  4. Allu, no se vaan tuli...;-) Ja kiitos♥

    VastaaPoista
  5. Hienoa! Tanhan puutarhasi olisit voinut laittaa niihin kesan nahtavyyksiin.

    VastaaPoista
  6. Voi Leena! Kerrassaan upea puutarha. Näen sinut siellä olkihattu päässä, istumassa puun alla ja lukemassa kirjaa.

    VastaaPoista
  7. Anu, älä yhtään yritä;-), olen nyt jo ihan..., mutta ehdotuksesi on kyllä kohottava, kiitos♥

    Vihreätniityt, sitä minä sydänsuvella teenkin, ja kiitos♥

    VastaaPoista
  8. Mullakin on ollut mehiläisiä omassa pikku pihassamme, kokeile, sopii meille luomuihmisille. Omaa viiniä pitäis tehdä, mieheni tekee likööriä.

    Onnea hyvään ohjelmaan, "villin naisen villi puutarha", tervetuloa meidän kuuluisuuksien joukkoon :)

    VastaaPoista
  9. Hannele, tein ennen viiniä, mutta mulla oli yksi maaatilaemäntä avustajana. Nyt teen kirsikoista likööriä, jota hiukan maistetaan jouluna.

    Kiitos♥

    Tämän kuuluisammaksi en enää aio. Nyt alan uuden, matalan profiilin linjan, sillä tämä on aika rankka laji.

    VastaaPoista
  10. Minä katsoin tuon ohjelman ja ihailin puutarhaasi ja sinua joka niin luontevasti esiinnyit ja tunnuit tutulta ystävältä.
    Taidan katsoa sunnuntaina ohjelman uusinnasta tuon kohdan missä olet:)

    VastaaPoista
  11. Susanne, minä olisin tykännyt, että puutarhaa enempi ja minua vähempi. Yli 300 lajia, joista suurin osa kukkivia...paitsi,e ttä se keltainen polku kuvattiin, mutta kukat ei auki, ensimmäisen kerran 25 vuoteen kukat ei auki heinäkuussa keltaisella polulla! Minulle tuli nyt hiukan samanlainen olo kuin silloin kun pihastani tehtiin ensimmäinen lehtijuttu, kun kuvaaja ei ollut oikein puutarhalähtöinen...Kiva kaveri, ei siinä mitään, mutta minun olisi pitänyt piirtää kuvauskartta! Aion itsekin katsoa sunnuntaina, sillä enhän ole sitä vielä 'oikeasti' nähnytkään...

    Kiitos, että minä tunnuin luontevalta ja tutulta ystävältä♥

    VastaaPoista
  12. Juu meillä oli tv auki, hääräilin keittiössä ja söin nuudeleita kun yhtäkkiä näin sinut ja kuulin äänesi. Huusin tyttärillekin, että 'tuossa se Leena nyt on' !
    Juttu meni äkkiä ohitse, joten piti etsiä heti tuo linkki ja katsoa uudestaan.

    Tunnelmallisesti ja mukavasti oli kuvattu.

    VastaaPoista
  13. Odotan innolla sunnuntaina. Hiisi, kun eilen missasin ohjelman, mutta onneksi on uusinnat ja netti-tv :)

    VastaaPoista
  14. Soolis, kiitos, pelastit elämäni♥ Äiti ja Ester-täti olivat saada slaagin, kun kerroin, että 'se meni jo';-) Nyt heillä on laput muistuttamassa sunnuntaista.

    Well, minua kuvattiin enempi kuin 300 kasvia...Vain kaksi kukkalajiketta kieltäytyivät aukeamasta eli ne keltaisen polun kukat. Mutta nämä ovt julkisuuden kiroja, joten poistun julkisuudesta. Nyt aloitan matalan profiilin elämän. Mitä? Kuulenko naurua? Se on Reima!

    Lumiomena, lähetin sulle linkin ja katso sunntaina! Viikonloppua♥

    VastaaPoista
  15. Tämä oli niin kiva nähdä ja kuulla.
    Sinä ja puutarhasi ovat juuri niinkuin kuvittelin! Ja tosiaan tuli olo että olet vanha tuttu. Puhut juuri niinkuin kirjoitat!

    VastaaPoista
  16. S., kiva, että näit! Ihanko totta tunnuin tutulta! No, minä olen ehkä vähän tällainen luononlapsi, en esitä koskaan mitään;-) Olen minä vain...Ja haluan näyttää ja tuntua siltä, mitä kirjoitan, joten kiitos♥

    VastaaPoista
  17. (mä tiedän, kuuluisuus ja edustaminen oottaa voimille ;)

    VastaaPoista
  18. Niin sinähän olet oikein konkari tässä asiassa! Minulla on takana vasta yksi radiohaastattelu, yhdeksän lehtihaastattelua ja yksi tv-kuuluisuus...,mutta tälle kaikelle laitan nyt pisteen: Puutarhastani ja minusta tulee ihan salaisia. No, blogia jatkan kyllä vielä - rakkaudesta kirjoihin ja lukijoihini♥

    VastaaPoista
  19. Siisti ohjelma! Onnea!

    Sulla on hieno puutarha.

    VastaaPoista
  20. Tuure, kiitos♥ Otaksun, että siisti on vähän niinku 'cool'...;-)

    VastaaPoista
  21. SItä juuri :D

    Sanavahvistus on muuten nyt: 'pidin' :D

    VastaaPoista
  22. Tuure, ymmärretty: sanavahvistus;-), ja kiitos.

    VastaaPoista
  23. Jihuu ja kiitos Leena!!

    Jäi minultakin tuo jakso väliin, kun siskotapaamisessa Tampereella olin.
    Hienoa, että kerroit tästä. Aivan tutulta omalta itseltäsi näytit ja tunnuit. Ja aivan ihana tuo puutarhasi. Elämä tuntuu upealta tuollaisessa ympäristössä. Sain tästä taas lisää innostusta ja voimia omaan yritykseen opetella puutarhanhoitoa.

    VastaaPoista
  24. Ruta, eipä kestä.

    Huomasin, että olit 'poissa'.

    Minulta on mennyt vähintäin kuusi tuntia puutarhahommissa, mutta nyt tuli pikalukutyö. Onneksi on satanut kunnolla, ettei tarvitse huolehtia kasteluista. Olen istuttanut hurjasti taas uusia jututja pusita lähtien...

    Sinähän olet ihan yhtä innostuva henkilö kuin minäkin! Olen vain huomannut...

    VastaaPoista