lauantai 8. toukokuuta 2010

SULOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ♥


People who love other people...
Mama

18 kommenttia:

  1. Onnellista äitienpäivää sinulle, Leena ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja suloista äitienpäivää myös sinulle ystäväin!

    VastaaPoista
  3. Sinulle leena myös suloista, ihanaa äitien päivää..
    Olkaamme kaikkien maailman lapsien äitejä!!Myös eläinlapsien!!

    VastaaPoista
  4. Ihanan herkkä kuva. Minulle valkovuokko symboloi aina äitienpäivää. Meidän pihassa vasta nupulla, mutta voipi olla että tänään aukaisevat nuppunsa.

    Meillä on myös lumikelloa joka sopii sinulle :))

    VastaaPoista
  5. Jael,Lumiomena,Neljän lapsen äiti, Susanne, Hanne, Anne ja Rita: Kiittäen ja niin vuokkoja, aurinkoa, hemmottelua kuin rakkautta meille kaikille Upeille Naisille ja Äideille tänään♥

    Hanne, minä ainakin olen myös monen eläimen 'mami';-)

    Rita, seinäkalenterissani lukee jo syyskuun kohdalla: Istuta paljon lumikelloja!

    VastaaPoista
  6. Mullakin on blogissa tänään valkovuokkoja äidille .

    VastaaPoista
  7. Allu, kävin jo siellä ihastelemassa hienoa hattuasi.

    VastaaPoista
  8. (Kahden viikon päästä me ruattalaiset mummut vietetään)

    VastaaPoista
  9. Hannele, tuo on minulle ihan uutta asiaa...meillähän on silloin helluntai.

    VastaaPoista
  10. Hannele, kiva juttu! Minusta helluntai aloittaa suven. Olen aina erityisesti kokenut helluntaihurmaa...(eikä tämä tarkoita mitään uskontoon viittaavaa;-).

    VastaaPoista
  11. Hyvää äittenpäivää myös sinne....

    VastaaPoista