perjantai 4. syyskuuta 2009

TO EVE WITH LOVE FROM LEENA


9 kommenttia:

  1. Oi miten suloinen kuva!: Terveisiä myös täältä Evelle...

    VastaaPoista
  2. Tämä on minun voimataulu ja tässä ojennan sitä Evelle...

    VastaaPoista
  3. Tämä on niin hieno voimataulu!
    Evelle myös terveisiä tätä kautta!

    VastaaPoista
  4. Eikö vain! Eve varmaan huomaa sinunkin terveiset!

    VastaaPoista
  5. SANAVAHVISTKSET ja
    "Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit."



    Ja miks ei KAIKKI saa enää kommentoida...?

    VastaaPoista
  6. Hannele, katso kohta Two uniques. Kaikki saavat kommentoida, mutta minä hyväksyn ne ensin. Joku häirikkö liikkeellä...

    VastaaPoista
  7. Ei tämä ole ikuista. Hetken ehkä vain ja jos sitten taas ilmestyy, anan asian eteenpäin.

    VastaaPoista
  8. Häiriköt hyvin tilapäisiä, ja niitten kommentit helppo postaa.


    Hyväksyä voit,
    mut ei saa kaikki enää kommentoida...

    VastaaPoista
  9. Hannele, tämä oli sen luokan juttua ja minä olin poissa, muualla eilen. Löysin tekstin keskiyöllä!

    Hannele, miten se voi estää kaikkien kommentoinnin? Minulle ovat nyt kokeneet konkarit kertoneet, että kaikki voivat kommentoida, mutta törkyjutut pääsen siivoamaan pois. Olen nykyäänkin lukijana blogeissa, joissa on ollut koko ajan kommenttien valvonta.

    Hannele, kyllä joku roti pitää olla.

    VastaaPoista