keskiviikko 9. helmikuuta 2011

BLOGISAVUJA MERIHARAKOILLE

Tämä kirja on nyt jäänyt jotenkin 'under my skin'...siksi kerron, että ainakin nämä bloggaajat ovat tämän kirjan nyt tehneet: Ilse, Susa, Almafiina, Anja ja minä. Suosittelen!

Kaikilta muilta paitsi Ilseltä löysin linkityken suoraan kirjaan. Ilse on niin persoonallinen, että pitää avata koko sivu auki ja lukea pitkät jutut ennen kuin tajuu, mikä on kyseessä. Koittakaa te nyt vuorostanne;-) Minä olen istunut tässä vasta kymmenen tuntia ja lukeminen alkaa klo 22 about.

8 kommenttia:

  1. Tämä oli kyllä hieno kirja ja todellakin ansaitsee blogisavunsa! Minultakin tämä olisi mennyt ihan ohi ilman sinun ja Ilsen juttuja tästä.

    VastaaPoista
  2. Antakaa anteeksi! Olen parantanut tapani ja nykyään otsikoin kirjojen nimillä. :)

    Tästä on postaus 4.7. nimellä Hukuttava kirja. En osaa nyt antaa suoraa linkkiä sinne, kun olen puhelimen varassa.

    Savunsa ansainnut, todella!

    VastaaPoista
  3. Minäkin sain tämän juuri kirjastosta, että savu on saapunut tännekin :)

    VastaaPoista
  4. Susa, kiittäkäämme Ilseä!

    Ilse, saat anteeksi, vaikka eilen meinasi hermo pettää, sillä tein 12 tuntia koneella. Kaksi viimeistä tuntia etsin sinulta Meriharakoita ja Sarin puutarhasta pinkkiä tuoksuhernettä. Sarilla olin jälkeen puolenyön...Kiitos sinulle tästä hukuttavasta vinkistä!

    Anni, jos vinkkaat, kun olet lukenut, saat linkityksen tuohon Meriharakat -listalle.

    VastaaPoista
  5. Savuaa täälläkin, kuten tiedät ♥ Irlantilaisen tytön muisto on niin vahva, että annan Meriharakoidet odottaa vielä kahden kirjan ajan, mutta viimeistään ensi viikolla aloitan tämän.

    VastaaPoista
  6. Lumiomena, ajattelinkin juuri, että eihän sun Meriharakat vain ole mennyt mun ohi. Ko. kirjan lukee liiankin nopeasti ja sen jälkeen on jotenkin uusiutunut. Sinut lisään myös tähän, kun olet tehnyt.

    Ja nyt lähden suosittelemaan tätä matalukemiseksi eräälle rouvalle, joka lähtee Kreikkaan...

    VastaaPoista
  7. Savut on tulleet tännekin. Hain kirjastosta. :)

    VastaaPoista
  8. Hanna, hienoa! Nyt vain lukemaan ja vinkkaa sitten minua ellen itse tajua. Viikonloppu mennee arpalippuja väkertäessä';-)

    Hieno kirja, joka on niin kaunis ja myös syvällinen.

    VastaaPoista