sunnuntai 13. helmikuuta 2011

ONNETAR ON PUHUNUT!

Onnetar (lue: Lumimies) on puhunut ja Leena Lumi -blogin 2-vuotissynttäriarvonnan voittajat ovat: Tuuletar, Sariw, Allu, Lauren, Peikkoneito, Ruiskaunokki, Marja-Leena ja Rita. Onnea voittajille♥
Kirjat lähtevät heti, kun saan tietää voittajien osoitteet. Allun ja Ritan osoitteet tiedän, muiden en, joten ilmoittautukaa sähköpostilleni, jonka löydätte profiilistani. Kiitos! Arpoja oli niin paljon, että aamulla pelästyin kun kaikki eivät enää näkyneet kommenttikohdassa. Piti huomata klikata uudemmat! Alla skooli, jossa arpaliput.
Kiitos lämmin kaikille osallistujille! Tämä ystävänpäivän kirjameri ei kuitenkaan tähän lopu, sillä haluan palkita kaksi henkilöä kuin alleviivatakseni, että blogimaailma on täynnä ihania ihmisiä ja loistavia kuvaajia. Kaksi kuvaa on viimeisen vuoden aikana erityisesti vaikuttanut minuun ja toinen on tämä

Kuvan on ottanut Anne blogista Koti 3:lle. Tämä kuva räjäytti tajuntani ja sai mm. toimia itsenäisyyspäivänä juhlistamassa sen päivän postaustani. Annelle lähtee kiitokseksi ja kannustukseksi kirja 20 valoisaa ja viihtyisää kotia Skandianaviasta. Kiitos Anne♥ Ja toinen erityinen kuva on tämä
Kuvan on ottanut Unelma blogista Mamman maailma, joka antoi minun käyttää sitä jopa Leena Lumi kirjastokuvana, jossa en tietenkään voi linkittää kuin kirjastoani. Sovin Unelman kanssa, millä kirjalla häntä muistan. Meillä on hänen kanssaan kiintoisa vaihdantatalous, josta voin kertoa joskus, kunhan saan häneltä ensin luvan. Ja kaikki alkoi...

Minulla on blogimaailmassa paljon loistavia kuvaajia, joita muistan runsaasti linkittämällä tuoden heitä näin kaikkien tietoisuuteen. Valokuvaus on upea harrastus, mutta toiset ovat siinä parempia kuin toiset ja joskus vain aika ei riitä. Onneksi blogilandia on ystävien yhteisö, jossa hyvän annetaan kiertää. Teen pienen ystävänpäiväpostauksen erikseen varmaan jo tänään, sillä huomenna paras ystäväni Bessu saapuu jo ennen puoltapäivää, joten...kiitos juhlasta, jonka syy sai alkunsa 14.2.2009, kun Lumimies päätti yllättää minut perustamalla nimiini blogin kysymättä siihen ollenkaan halukkuuttani. No, minä vastasin: En mää ainakaan! Hän on vannonut hakkauttavansa nämä sanat hautakiveeni ja etenkin sen tähden, että ennen kuin oli keskiyö ystävänpäivänä 2009, minä olin jo täydessä vauhdissa;-)

The Winner Takes It All 

30 kommenttia:

  1. Onnea voittajille!

    Ja sinulle suloista ystävänpäivää huomenna!

    VastaaPoista
  2. Susa, voittajat kiittävät!

    Kiitos samoin Sinulle♥

    VastaaPoista
  3. Onnea voittajille!

    Onnittelut 2-vuotiaalle blogillesi ja ihanaista ystävänpäivää Sinulle!

    VastaaPoista
  4. Marjatta kiitos!

    Kiitos ja lumoavaa ystävänpäivää Sinulle♥

    VastaaPoista
  5. Paljon onnea voittajille!

    Ihastelin ekassa kuvassasi tuota kirjatelinetta ja helmililjoja :). Hennot liljat ennustavat kevatta.

    VastaaPoista
  6. Sydämelliset onnittelut voittajille ja Sinulle oikein ihanaa ystävänpäivää! Toivottavasti se on yhtä aurinkoinen kuin tänään. Itse olen viettänyt mukavan ja rentouttavan viikonlopun ystävien, kulttuurin ja ulkoilun (18 km hiihtolenkki tänään) parissa!

    VastaaPoista
  7. Tuula, kiitos♥

    Minulla on noita telineitä kaksi ja aina käytössä.

    Hieman hentoisia ovat, mutta rakastan muscareita!

    VastaaPoista
  8. Helena, kiitos ja kiitos samoin Sinulle♥

    Ystävät, kulttuuri ja ulkoilu kuulostaa upealta. 18 kilometriä on juuri sopiva hiihtolenkki. Meidän kotisaaren ympärihiihto on 16 kilometriä, joskus olen innostunut hiihtämään sen kahdesti ympäri.

    VastaaPoista
  9. Ensinnä onnittelut juhla-arvonnan voittajille: Onnea!! Ja sitten tietysti suuret kiitokset valokuva huomionosoituksesta... Kiitoksia ♥

    Jippii, mahtava kirja luvassa minulle
    : ) Kiitos kiitos kiitos!!

    VastaaPoista
  10. Anne, kiitos!

    Eipä kestä. Ole hyvä♥

    VastaaPoista
  11. MITÄ???? Voiko olla totta, että minä voitan jotain? Kerran voitin Aku Ankan kilpailusta kolme mummonmarkkaa, sen jälkeen Fortuna-neito unohti minut täysin, mutta nyt alkaa uusi aikakausi, vau! Kiitos♥

    VastaaPoista
  12. Allu, onnea♥

    Onni voi joskus kääntyä...en minäkään ole voittanut koskaan arvonnoissa, kunnes kaikki muuttui ennen joulua. Ehkä sunkin 'putki aukes nyt.

    VastaaPoista
  13. Voittajille Onnittelut täältäkin!

    Voin nähdä sen tilanteen, että olit jo samana päivänä vauhdissa kun blogsi sinulle perustettiin! :D

    VastaaPoista
  14. Soolis, kiitos♥

    Niin...minähän olen tällainen vie sie mie vikisen -tyyppi. Härän horoskooppiin kuuluu vastustaa kaikkea uutta, mutta sitten kuitenkin syöksyä suinpäin ja sataa melkein mihin vain;-)

    VastaaPoista
  15. Onnea voittajille. Sinua ja blogiasi onnittelen vasta huomenna ♥

    Ihania nuo helmililjat. Pakkosaadapakkosaada niitä tännekin!!!

    VastaaPoista
  16. Onnea voittajille!
    Itse olen onnekas jo siinä, että löysin blogisi -kumpa vain ehtisin jossain välissä syventyä kunnolla ♥

    VastaaPoista
  17. Lumiomena, kiitos♥

    Siis mahtaako muutkin ajatella onnitella vasta huomenna...mitä mää nyt keksin...

    Minä rakastanrakastanrakastan muscareita! Niitä on ihan oikeesti pakkosaadapakkosaada...

    VastaaPoista
  18. Pepi, kiitos♥

    Ja kumpa minä ehtisin tuottaa enemmän;-) Joke!

    VastaaPoista
  19. Kiitos Leena, ihana synttäriyllätys, sillä minä sekä blogisi juhlimme huomenna syntymäpäiväämme! :--) ilmoitan sinulle myöhemmin tänään osoitteeni.

    T: Lauren (olen iphonella liikenteessä enkä ole kirjautuneena sisään :--)

    VastaaPoista
  20. Lauren, miten uskomatonta! Ja ihanaa, kun synttäri on ystävänpäivänä. Onnea Sinulle♥

    VastaaPoista
  21. Onnea voittajille!
    Ihanaa ystävänpäivää sinulle♥
    -Hanne-

    VastaaPoista
  22. Hanne, kiitos!

    Kiitos samoin Sinulle♥

    VastaaPoista
  23. "Hän on vannonut hakkauttavansa nämä sanat hautakiveeni ja etenkin sen tähden, että ennen kuin oli keskiyö ystävänpäivänä 2009, minä olin jo täydessä vauhdissa;-)"
    Täst mie pien =D !! Oikein mukavaa ystävänpäivää teille molemmille !

    VastaaPoista
  24. Aila meillä on tämmöistä mustaa huumoria koko ajan...tai melkein.

    Mutta hän ei tiedä, mikä on minun lauseeni hänelle, jos..;-) Minä pistän aina paremmaksi!

    Lumoavaa ystävänpäivää Sinulle♥

    VastaaPoista
  25. Halaukset arvonnan voittajille ja jättihali synttäriblogista sinulle Leena! Ihanata ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  26. Uskomatonta ! Minulta kun meinasi koko arvonta jäädä huomaamatta ; )
    Upeita nuo Annen ja Unelman kuvat !

    VastaaPoista
  27. Onnea 2-vuotiaalle!

    Hämmästyin todella huomatessani nimeni voittajien listassa. Tarkoittaako se tosiaan minua? Enpä kovin usein ole voittanut mitään. Kiitos Leena!

    VastaaPoista