tiistai 15. joulukuuta 2009

SCRIPTOR MYYNNISSÄ HUOMISESTA ALKAEN



Kirjallisuusklubi Prinsipatus Litteraen lehti Scriptor 5/2009 on myynnissä huomisesta alkaen Helsingin keskustan Akateemisessa. Uskon, että jos kauniisti pyytää http://tuurenrunot.blogspot.com/ eli nuorelta runoilijaltamme Tuurelta, hän voi lehteä toimittaa postitse. Tämän lehden sisällöstä sen verran vinkkiä, että teimme maailman ainoan kerran Tuuren kanssa arvostelun samasta kirjasta eli Herta Müllerin Sydäneläimestä ja Tuure 'laulaa minua loistavasti suohon'! Rakkaat lukijani, sitähän te ette voi olla kokematta, sillä Tuure vielä juksasi minua, että hän julkaisee oman arvostelunsa seuraavana aamuna blogissaan, jolloin minä luin Hertan vuorokaudessa ja mielestäni en silti onnistunut kovinkaan huonosti, mutta olin ihan poikki, mikä ei kuitenkaan yhtään vähentänyt ihailuani Müllerin soivaan tekstiin eikä nuoren runoilijamme tuotantoon.

PS. Sovimme juuri Tuuren kanssa, että toimitamme lehteä vakilukijoillemme. Lehden hinta on kolme euroa + postituskulut (= 3,80). Voitte kysyä Tuurelta tai minulta. Pyynnöt minulle tähän postaukseen.

2 kommenttia: