sunnuntai 23. toukokuuta 2010

TE TEITTE SEN♥JA ARVONTA!


Rakkaat lukijani, ihanat kustantajani, te teitte sen: Sadan tuhannen kävijäraja on nyt ohitettu  'kirjanpylväs'! Kiitän nöyrimmästi ja syvästi ilahtuneena. Kiitän teitä lukijani, jotka olette kulkeneet matkassani jo yli vuoden, kiitän kustantajiani, jotka ovat Minerva, Tammi, WSOY, Otava, Like, Gummerus, Ajatus Kirjat, Johnny Kniga ja Helsinki-Kirjat. Lisäksi, enkä vähimmin kiitän niitä blogiystäviäni, jotka ovat auliisti jakaneet minulle kuviaan pohjattomaan kuvatarpeeseeni. Viime ajoilta tulee erityisesti mieleeni loistovalokuvaaja Iines, Valkoinen Valloittaa Anu, joka pelasti pääsiäiseni;-), Runotalon Sari, Meri ja Teemu, HanneLumiomena, Soili, Pekka Mäkinen, sitten Anu, Jael ja S sieltä kuuman auringon alta kuin myös Mia Chilestä, Sateenkaarentaa Ilona, Leena Raumalta, Allultakin muistan tulleen hauskoja kuvia, Tuure, joka on ehtymätön ja taidokas kuvaaja ja kuka nyt unohtui, niin ilmoittautukoon, niin lisään mukaan. Tiedän jo nyt, että joku unohtui, joten eikun meiliä vain tulemaan...Ja kuumasti kiitän miestäni Reimaa, joka on kestänyt sen, että vaimonsa on kirjojen viemä♥

Ja sitten toinen asia. Nyt on arvonta ja se menee näin: Yksi arvontalippu tulee, jos on lukijani, toisen lipun saa linkittämällä blogini ja kolmannen saa vastaamalla tähän postaukseen. Ja olkaa niin ystävälliset ja laittakaa postaukseen 'olen mukana kahdella' tai 'olen mukana yhdellä' etc. Ja älkää käyttäkö anonyymiä, vaan laittakaa oma nimi tai sitten nimimerkki. Palkintona on kirjapaketti, jossa uutuuksia, ihania uutuuksia!

Arvonta-aikaa on 6.6. klo 12 asti. Silloin alan väkertää arpalippuja ja Lumimies saa toimia onnettarena!

♥:lla kiittäen teidän
Leena Lumi

PS. Linkitän avustajani sitä myöten kun ehdin...Nyt ette ikinä usko, mitä teen: Menen saunaan, jossa hienossa coolerissa odottaa samppanjapullo ja lauteilla Alfauros. Nautimme raikasta juomaa sekä lauteilla että puutarhassamme. Joskus paljon myöhemmin grillaamme kalaa ja vain olemme...

88 kommenttia:

  1. Mina heti ekana ja kolmella!!!
    Terv. anumorchy

    VastaaPoista
  2. Minä olen mukana 3 lipulla ehdottomasti! Ja jos jotenkin saa lisää lippuja niin minulle kiitos =D Huisi lukijamäärä! Wau!

    VastaaPoista
  3. Onnea! Olen mukana yhdellä. :-)

    VastaaPoista
  4. Oikein pitää miettiä: siis kolmella olen kai mukana.

    Hauskaa saunomista!

    VastaaPoista
  5. Heippa!

    Osallistuisin kolmella arvalla!

    VastaaPoista
  6. Anu, kiva juttu ja lisää vain Saharaa tms.;-)

    Anni, antaisin enemmän kuin kolme,mutta en ole vielä keksinyt, mikä se juttu olisi...;-)

    S., hienoa, sinulta saan eksotiikkaa ja eläimiä.

    Soolis, kiva juttu! Usko tai älä, meillä ei ole ollut aikaa edes saunoa ja se ei tarkoita, että olisimme likaisia, sillä suihkua on käytetty;-) Sauna on parhaimmillaan nauttimista...Kiitos, kivaa oli sekä saunassa että puutarhassa...,miksi aloin nyt miettiä Ralph Fiennesiä...tai James McAvoyta...

    Tanjus, hauska juttu! Tutustun sinuun kohta...ihan kohta...grillataan ensin...

    VastaaPoista
  7. Paljon paljon onnea mahtavan lukijamäärän johdosta!!
    Ja minä olen mukana ykkösellä ja kolmosella!

    VastaaPoista
  8. Jael, kiitos paljon! Itsekin tässä ihmettelen...Siis mun matikka oli lukiossa 5, jotan lasken tässä, että olet mukana kahdella;-)

    VastaaPoista
  9. Mukana ollaan ja kahdella;)

    Piti muuten sitä vielä sanoa siitä ohjelmasta, että kun se sinun juttuosuus alkoi ja siinä oli se näkymä puutarhasta, missä kirjoja pinossa pöydällä, niin se oli jotenkin niin sinua (sen mitä tämän blogin kautta olen "oppinut" sinusta):)

    VastaaPoista
  10. Susa, näet sen kuvan vielä blogissani, sillä se on suvitotuutta minun elämästäni: Uusia kirjoja 'pukkaa' heinäkuulta ja luen niitä sydänsuvella myös päivällä ja ulkona, en vain öisin ja sisällä, kuten teen nyt.

    Jep, olet mukana arvonnassa kahdella, kiva!

    VastaaPoista
  11. Mukana ollaan, kolmella arvalla ;o)

    VastaaPoista
  12. Mukana... Ja kuulostaapa ihanalta tämä teidän saunapäivä :)

    VastaaPoista
  13. Jospas vaikka tärppäisi. Yhdellä mukana.

    VastaaPoista
  14. Onnea lukijamäärästä! Ja ilman muuta olen mukana arvonnassa kolmella arvalla :) Linkityksen teen illalla, kunhan meidän pihahommista villintyneet lapsemme nukahtavat ja pääsen rauhassa koneen ääreen. Ilalla aion katsoa myös Ihanan pihan.

    Toivottavasti oli ihanaa niin saunassa kuin grilliherkkujen äärellä :)

    VastaaPoista
  15. Anne,toki mukana! Juu,hienoa on ollut: Se laatuaika on otettava silloin kun tilaisus on. Oli aika kiva istuksia jäähyllä ja katsella, kun suvi saapuu.

    Lumiomena, kiitos!, eikä tätäkän arvontaa olisi ilman lukijoitani. Kome on ihan hyvä luku.

    Et arvaa, mitä me katsomme sunnuntai-iltiasin. Se on vasta toinen suomalainen sarja, jota tiuksti katosn: Helppo elämä. Edellinen oli Ilman kavaluutta, mutta siitä on jo aikaa.

    Varmasti oli. Jotenkin semmoinen Amsterdam-olo;-) Muistathan, mitä olen muutamaan kertaan jankuttanut latuajasta...Halusin vain sun sisäistävän ja heti lähdit miehesi kanssa Amsterdamiin;-)

    VastaaPoista
  16. Vihreätniityt, olit niin vähillä sanoilla ja sievästi siellä, että en meinannut huomata;-) Toki olet mukana ja arpa suosikoon!

    VastaaPoista
  17. Onnea lukijamäärästä, joka on aivan valtava!!
    Olen tässä harmitellut, etten ole nähnyt telkkarista ohjelmaa jossa olet ollut. Mutta kun en katso TV:tä. Sen ohjelman olisin kyllä katsonut, jos olisin tiennyt siitä.

    Tietenkin arvonnassa mukana 3:lla arvalla, linkitetty on kera kuvan ja lukijasikin olen.

    VastaaPoista
  18. kiitoskiitos muistamisesta :) ja ONNEA!

    olisiko korrektia jos osallistuisin tähän arvontaan (meinaan, kun viimeksi voitin?)

    VastaaPoista
  19. Arvonnassa mukana:) Olen kahden blogini kautta lukijasi, sen aikaisemman jonka jätin suljettuna itselleni muistoksi sekä tämän nykyisen. Nyt en tiedä tuleeko niistä yksi vai kaksi arvontalippua:))

    VastaaPoista
  20. Onnea huikeasta kävijämäärästä !!!
    Ilman muuta tahdon mukaan arvontaan, kahdella arpalipulla : )

    VastaaPoista
  21. Ulla-Kristiina, se tuli tänään uusintanan ja ilmotiin siitä ajoissa,s illä en edes itse nähnyt sitä tortaina muuta kuin Sooliksen lähettämän linkin kautta. Hän sen huomasikin, minä olin vesivaeltamassa koiran kanssa...Hyvä etten sydäriä saanut.
    Olet mukana siis kolmella!

    Ture, aivan varmasti voit osallistua! Sano vain monellako!

    Susanne, jos nyt tarkoitat Lumikarpaloa, niin olen iloinen, että olet siellä, mutta se on hijaisuuden blogi ja siellä ei lasketa mitään. Sinne mennään lepäämään. Minä myös. Eli jos et linkitä olet mukana kahdella eli sisi lukijana Leena Lumi -blogissa ja sitten osallistuit tähän postaukseen. Kerro, jos ei mennyt mielestäsi oikein! Korjaan heti.

    VastaaPoista
  22. Sari, kiitos!, ja olet mukana kahdella arpalipulla. Sulla oli hulppea reissu.

    Tuure, sinä olet mukana kolmella arpalipulla.

    VastaaPoista
  23. Totta kai haluaa olla mukana.... uusia kuvia tiedossa...

    VastaaPoista
  24. Hei,

    olen mukana kahdella arvalla, kun en osaa vielä linkittää arvontaasi blogiini.

    Vielä osaan sen joskus!

    Lämmöllä,

    VastaaPoista
  25. Oi ihanaa arpajaiset!
    rakastan arpajaisia, ei väliä vaiks en voittaisikaan
    mutta se jännitys, se odotus!
    olen mukanan kahdella.

    VastaaPoista
  26. Leena R., tottakai olet mukana! Ja odotan kuvia innolla: paljon merta, auringonlaskua, heinäkuun kuutamoa etc;-)
    Olet sitten kahdella arpalipulla ellet pikapikaa perusta omaa blogia...

    Salainen puutarhani, olet mukana kahdella. Toivottavasti aurinko jo pilkistää puutarhaasi.

    Hanne, olet mukana kahdella ja onni suosikoon! Minä en IKINÄ voita missään arpajaisissa mitään.

    VastaaPoista
  27. Kahdella mukana! Paketin sisältö jännittää, voitan tai en! Terv. Hanna

    VastaaPoista
  28. Hanna, selvä: Mukana kahdella. Taidan julkistaa paketin sisällön, kunhan voittaja on sen ensin saanut. Laitan siihen yleensä 2-3 kirjaa. Kumpi on luku, riippuu hieman kirjoista.

    VastaaPoista
  29. Huikea kävijämäärä, minäkin muutamalla käynnillä olen luvussa mukana...

    Osallistun siis arvontaan yhdellä, kiitos!

    VastaaPoista
  30. Katri, toki osallistut! Minä olen muutaman kerran yrittänyt löytää blogiasi, mutta se on jotenkin vain valituille, joihin en kai sitten kuulu;-)

    VastaaPoista
  31. Mukana...keskiarvoisesti kahdella :-)

    VastaaPoista
  32. Hei Leena ja onneksi olkoon!
    Olen mukana kahdella arvalla. Jännittävää!

    VastaaPoista
  33. Nette, mukana kahdella!

    Sara, toki mukana! Jännää pitää olla ja lukiessa on sitä aina. (Yritin käydä blogissasi eilen, mutta ei auennut...tämä tekniikka ajaa minut ennenaikaiseen hautaan;-)

    VastaaPoista
  34. Hei! Uutuuskirjoja kalastelen kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  35. Tiina, olet mukana kahdella! Ei minulla enää muuta kuin uutuuskirjoja, sillä en ehdi edes ajatella tekeväni vanhoja - aika ei riitä.

    VastaaPoista
  36. Arvonnassa kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  37. Onnea saavutusten johdosta! Blogiasi on mielenkiintoista lukea. Olen saanut paljon lukemisvinkkejä.
    En osaa linkittää lukijaksi, suosikeissani olet. Jos en pääse arvontaan, onnittelen muuten vaan.
    Mielellään yhdellä mukana olisin.

    -arja-

    VastaaPoista
  38. mukana yhdellä. upea kävijämäärä, onneksi olkoon!

    VastaaPoista
  39. Kiitos, että olet pitänyt. Enköhän minä YHDESTÄ anonyymistä selviä;-), sill olethan nyt Arja.

    Lintsi, siis mukana yhdellä. Ja kiitos!

    VastaaPoista
  40. Onnea Leena Lumi hienosta lukijamäärästä!
    Olen vähän huono noissa linkittelyasioissa, mutta jos tuo kelpaa, niin sitten olen mukana kolmella arvalla. :)

    VastaaPoista
  41. (Oikeestaan mun pitäis olla mukana kuudella arvalla, kun kerran kahdesta blogista tänne linkitän, mutta mulla tuuria vain rakkaudessa, joten annetaan ton olla :)

    VastaaPoista
  42. Unelma, kiitos paljon! Ja minä olen huno kaikissa laskutomituksissa;-)...Olet toki mukana kolmella.

    Hannele, mullakaan mitään muuta tuuria ole koskaan ollut. Ikinä en ole voittanut missään arpajaisissa tms. Hannele, apua!, siis monellako olet: Kolmella? Sehän on maximi...(Sattuneesta syystä en ole ehtinyt nyt blogeihin. Toivon tilanteen korjaantuvan huomenaamulla...)

    VastaaPoista
  43. Minäkin osallistun ja mulle riittää hyvin yksi arpalippu :). Voin kyllä muistaessani linkittääkin, mut ehkä en kuitenkaan muista :D.

    Luin muuten tuon Linda Olssonin Laulaisin jne...laulut talvella.
    Tavallaan tykkäsin, kirjassa oli ihana tunnelma, kauniisti kuvattu kahden sattumalta (?) kohdanneen naisen ystävyys ja jonkinlainen kohtalonyhteys. Muttakun mulla on nyt joku "ei saa tappaa niin paljon ihmisiä joka kirjassa"-protesti menossa. Niin sitä vaan jäin kummastelemaan, eikö tarinaan olisi riittänyt nostetta ilman kaikkia niitä kuolemiakin :(..


    No tää oli nyt tällainen tosi kevyt pintaraapaisu hienosta kirjasta, kun en ole oikein ehtinyt lukemaan sen paremmin kirjoja kuin niiden esittelyjäkään..
    Kaunista kevätkesää sulle joka tapauksessa, kyl mä tääl käyn kurkkimassa, vaikka en olekaan ehtinyt enempiä filosofiseeraamaan :D.

    VastaaPoista
  44. Huomenta Leena!
    Mukana olen kolmella arvalla!

    Ja onnittelut kävijämäärästä!

    Anu

    VastaaPoista
  45. Täältä tullaan mukaan yhdellä! Olen aikonut jo pitkään käydä kurkkimassa blogiasi, kun olen huomannut, että samoissa "piireissä" pyörimme, mutta nyt vasta selvisin vierailulle! Ja täytyy sanoa, että tulen toistekin:)Onnea hienosta kävijämäärästä!

    Olen muuten vähän kateellinen siitä, että asut Muuratsalossa... Kun asuimme Jyväskylässä, ajelimme mieheni kanssa aina kesäiltaisin Muuratsalossa ja haaveilimme siellä asumisesta, aivan ihana paikka!

    Noh, tie vei kuitenkin Savonmaille ja hyvä niin, mutta edelleen Muuratsalo on mielestäni yksi kauneimmista paikoista Suomessa!

    VastaaPoista
  46. Helmis, olet muukana siis yhdellä

    Olipa kiinnostava näkökanta kirjaan, josta minä saan lepoa. Luen kirjan kohta uudestaan, kun saan ensin tuon onneksi jo hupenevan kasan tuosta tehtyä. Minusta vain tuntui sen kirjan jälkeen niin lohdulliselta....Olen huomannut,että monelle kirjailijalle tulee loppua kohden kuin paniikki, että apua!, nyt tässä täyty tapahtua jotain tosi yllättävää. Näinhän tapahtui Siilin eleganssissakin, joka on kuitenkin erittäin, erittäin hieno kirja.

    Anu, mukana olet kolmella! Ja kiitos♥, on tässä vähän töitäkin paiskottu. Kirjaa ei lueta muutamassa tunnissa...

    Amma, siis mukana yhdellä!

    Paras ystävni vietti täällä lapsuutens aja nuoruutensa, mutta asuu nyt muualla. Minulla pitää olla talossani häntä varten huone,s illä hän kyynelehtii aina tullesani luokseni, koska rakastaa tätä saarta niin paljon. Ja kun muutimme tänne, jätin varuilta tontin Satakuntaan odottamaa palutamme. Viime syksynä, 25 vuoden jälkeen, tajusin, että saaren taika on vallannut minut ja myin turhan tontin pois: Täältä ei minnekään. Minuutin matka rantaan ja suvet kuin Tahitilla! Alvar aallon huvila on meistä kivenheitto ja hän antoi saarelle nimen Suomen Tahiti.

    VastaaPoista
  47. Onnea hienosta blogistasi Leena, ja parhainta jatkoa! <3

    Olen mukana yhdellä arvalla :)

    VastaaPoista
  48. Eve, olet mukana yhdellä!

    Ja kiitos sekä pysy mukana;-) Ei tämä vauhti aian tällainen...Kohta on suvi ja luen ilman muistivihkoa jotain, mitä en tuo blogiini.

    VastaaPoista
  49. Leena, profiilistani pitäisi kyllä blogiini päästä. Mutta tässä varmuudeksi osoite: http://katrinkuvat.blogspot.com/

    Eipä siellä juuri muuta ole kuin käsitöitä; mietin tosin, että voisi kyllä perustaa luettujen kirjojen listan, niin tulisi sekin harrastus edes jotenkin mainituksi blogissa :-)

    VastaaPoista
  50. Katri, tee sekablogi KKKK eli Käsityöt, Kirjat, Kukat ja Koirat. Tämä ei ollut nimiehdotus, sillä nimen ehkä pitää olla vetävämpi...

    Ilmoita minulle heti, kun otat kirjat mukaan: Annan mainosapua;-)

    VastaaPoista
  51. Totta Leena! Koti-ikävä saarelle on edelleen, eikä häviä vaikka ihana paikka täälläkin. Saaren lumo vetää ja juuret on syvällä Paljaspään kalliossa sekä Päijänteen aalloissa. onneksi minulla on luonasi pesä, suloinen turkoosi huone jossa vierailla.

    VastaaPoista
  52. Anne, turkoosi huone odottaa jo sinua ja juhannusviikkoa♥

    VastaaPoista
  53. Ihana blogi:) Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  54. Anne B., olet mukana yhdellä.

    Elmiira, kiitos!, ja olet mukana yhdellä.

    VastaaPoista
  55. Mari, tottakai olet mukana ja kolmella!

    VastaaPoista
  56. Arvonnassa kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  57. Maija, olet mukana kahdella arvalla!

    VastaaPoista
  58. Peukaloinen, One Way Ticket...I suppose;-) You'll have that, be my guest and fortune with you.

    VastaaPoista
  59. arvonnassa mukana yhdellä arvalla. :D

    VastaaPoista
  60. Peukaloinen, you have TWO lottery tickets: Read my information again;-)

    VastaaPoista
  61. Hei! Osallistuisin yhdellä arvalla. Ahkerasti lueskelen,mutta kovin harvoin kommentoin.
    Kiitos blogistasi:-)

    VastaaPoista
  62. Kerttu, olet mukana yhdellä arvalla. Lukeminen kannattaa aina ja eipä kestä: Minä elän lukeakseni.

    VastaaPoista
  63. Heippa! Mukaan arvontaan lähtisin minäkin, yhdellä arvalla!

    VastaaPoista
  64. Hei Leena!

    Osallistun minäkin arvontaan kolmella arvalla :)))

    VastaaPoista
  65. No hei!

    Toki olet mukana ja kolmella arvalla!

    Mukavaa viikonloppua, Aili-mummo!

    (Ehkä muistan väärin, ehkä en, saatoit olla sinä, joka puhuit Olssonin uusimmasta kirjasta. Se on tulossa blogiini eli siis Linda Olssonin Sonaatti Miriamille. Edellinen ja hyvin suosittu on Laulaisin sinulle lempeitä lauluja. Arvostelu löytyy blogistani.)

    VastaaPoista
  66. Täällä yksi "kirjahullu" ilmoittautuu kahdella arvalla mukaan. Mahtavia kirjoja olet valinnut ainakin tuohon kuvaan mukaan - hieno palkinto kelle tahansa. :)

    VastaaPoista
  67. Carlina, ja täällä yksi kirjahullu ottaa sinut mukaan kahdella arvalla. Tuo on tähän astisista kirjakollaaseista ehdottomasti paras ja voin kehua, koska en tehnyt itse, vaan mieheni. Minä valitsin vain kirjat. Tuosta kollaasista on mukana AINAKIN yksi kirja. Minun mielestäni...tai muotoilen toisin: Ko. kirjasta kuullaan vielä blogissani, kun julistetaan vuoden parhaat kirjat. Huomenna luvassa myös yksi ylläri...

    VastaaPoista
  68. Hei Leena!

    Olen mukana yhdellä arvalla.
    En ole moneen vuoteen ehtinyt lukea kirjoja. Mutta nyt on taas ihan pakko aloittaa lukeminen luettuani blogiasi. Sain taas kiinni siitä mitä kannattaa lukea. Mahtavaa! Kiitos Sinulle!

    Maj

    VastaaPoista