lauantai 18. syyskuuta 2010

VOLVERAS BY CONCHA BUIKA

Volveras

4 kommenttia:

  1. Oletkos huomannut sen kirjastomme adressin:

    http://www.adressit.com/kuokkalanpienkirjasto

    Hyvää viikonloppua ♥

    VastaaPoista
  2. Susa, ehdottomasti olen huomannut. Minä mielestäni sen allekirjoitin facessa, mutta facen logiikka eli sen puute ei aina aukene minulle eli jos minä en ole siellä, ei johdu yrityksen puutteesta.

    Lähden nyt sauvakävelmään saaremme rantoja, sitten kauppapuutarhoihin ja ehkä sitten olisi jo aika syödä...Yritän adresseihin illalla. Olen siellä eläinsuojelusyistä useinkin, joten eiköhän onnistu. Lumimies jo hätyttää...tämä on ainoa kerta viikossa, kun edimme yhdessä ulkoilemaan.

    Kiitos samoin, Susa♥

    VastaaPoista
  3. Onpa kaunista ja koskettavaa. Kiitos =)

    VastaaPoista
  4. Birgitta, ole hyvä! Minä kuulin Concha Buikasta runsas vuosi sitten ja sen jälkeen blogini lukijat varmaan välillä toivoivat jo muutakin, mutta ei hän, joka Buikan toi elämääni: Kiitos vain Jael!

    En osaa edes laseka, montako kertaa olen soittanut Conchan Miénteme bién...Jael osaa espanjaa ja se kääntyy jotenkin näin: Valehtele minulle hyvin...

    En vaivaannu siitä etten osaa espanjaa, sillä Conchassa vaikuttaa eniten hänen uniikki äänensä, tunnelma, jonka hän taikoo...Olen ostanut nyt Stockalta tilaamalla hänen kaikki mahdolliset levynsä ja on niitä tullut vähän muualtakin.

    VastaaPoista