tiistai 6. huhtikuuta 2010

GONE WITH THE WIND♥


Minulla on suuri addikti elokuvaan Gone with the Wind (1939). Tiedän, tiedän...yltiöromanttista, vanhahtavaa jne., mutta voiko ikinä romantiikka olla vanhahtavaa tai riittävän tuittu Nainen kuten on Scarlett O'Hara (Vivien Leigh) vailla haastetta Miehellle, joka on kuten Rhett Butler (Clark Gable)Rhett saattaa olla macho, mutta hän onkin ainoa mies maailmassa, jolle sen sallin. Toisaalta: Eihän hänkään lopulta saanut Tuittuaan kesytettyä ja molemmat olivat aivan liian ylpeitä onnelliseen loppuun.

Miksikö jälleen vellon tässä aiheessa? No, vaikka en ole tilannut Eeva-lehteä, minulla on nyt kaksi huhtikuun Eevaa ja siinä oli paitsi kiinnostava haastattelu pastori Antti Kylliäisestä, myös Riikka Forsströmin juttu Clark Gable - Vaatimaton kuningas. Ja minä niin vihaan kaikkia karvoja miesten kasvoissa, mutta ah!, Rhettin viikset...

Tämä on varmaan joku salajuoni minua vastaan, että tilaisin Eevan;-) Ainakin tämä harmaa tiistai aivan huutaa nyt romantiikkaa!!!

Ja tässä vähän eli suudelma

Romantiikka 4-ever♥

5 kommenttia:

  1. Hullaantunut elokuvaan? Kuin myös, voisin katsoa sen aina uudelleen... Kirjan olen lukenut varmaan kymmenen kertaa, mutta nyt sitä ei löydy mistään (olen varmaan lainannut jollekin ja jäänyt sille tielleen). Elokuvaa olen etsinyt viime aikoina DVD- versiona, en vaan vielä oo löytäny.....

    VastaaPoista
  2. Viimeksi törmäsin Tuulen viemään Anttilan dvd-osastolla, taisi maksaa noin 5,90, tai 6,90.
    Klassikoita saa nyt edullisesti, joten sinne!

    VastaaPoista
  3. Leena, kai olet siis lukenut myös kirjan jatko-osan eli Scarletin. Se ei ollut yhtään huono, sillä Mitchellin perikunta piti tarkan vaarin, että kirja tehtiin ensimmäisen 'hengessä'. Kirjan on kirjoittanut Alexandra Ripley.

    Minulla on filmi DVDnä Kanadan tuliaisina ja ilman tekstejä. Mutta eiköhän nuo kaikki kuolemattomat lauseet jo osata;-) Ja kuten huomaat, Soolis kertoo juuri tuossa, että Anttila on hyvä paikka löytää filmi edullisesti. Minäkin kollaan Kodin Ykkösen tarjousfilmipöytiä aina niin kauna,e ttä Päämies meinaa hermostua. (Jarrupalan kanssa ei pidä lähteä kauppaasn!)

    Soolis, olen huomannut saman: Nyt on aika hankkia klassikot!

    VastaaPoista
  4. Olen llukenut myös jatko-osan, se löytyykin tuolta hyllystä. Toi Anttila onkin sitten vähän hankalampi lähteä, kun lähin taitaa olla Turussa, mut huomenna iltapäivällä lähdetään hakemaan mopoa Nokialta, jos sillä reissulla eksyis Anttilaankin.....?

    VastaaPoista
  5. Leena, siis kai Raumalla on Anttila tavaratalo? Ei sen tarvitse olla Kodin Ykkönen/Anttila.

    VastaaPoista