torstai 15. huhtikuuta 2010

'TO DO' -LISTA


Lumiomenalla oli blogissaan 'to do' -lista, johon intohimoisena listaihmisenä heti tartuin. Siis saa kertoa, jos haluaa;-), mitä aikoo tai on päättänyt tehdä kevään ja tulevan suven aikana.

Minä olen päättänyt, että

♥ minua on kohta vähemmän
♥ olen vähemmän koneella
♥ luen ainakin kolme kirjaa ilman muistivihkoa
♥ kartan inttäjiä, etsin iloa
♥ valvon vähemmän
♥ en lähde suvella mihinkään kotisaareltani
♥ en osta yhtään vaatetta, paitsi uuden uimapuvun
♥ käyn Bessun kanssa syömässä meidän 'salaisessa paikassa'
♥ opettelen kolme uutta munakoisoruokaa
♥ lopetan stressaamisen
♥ opettelen sanomaan 'ei'
♥ istutan 5.5. puun

♥:lla Leena Lumi

17 kommenttia:

  1. Tulin heti katsomaan listaasi :) Valvon vähemmän, lopetan stressaamisen sekä opettelen sanomaan "ei" voisivat olla hyviä minullekin. Puun istustus on ihana ajatus (ja toteutus)!

    Kiva, että linkitit <3 (miten sydämen muuten saa näyttämään sydämeltä, jonkinlaisilla tageilla?)

    VastaaPoista
  2. Lumiomena, mun on pakko tehdä sulle PS3, sillä unohdin koomentoida yhtä kohtaa listassasi...

    Istutan joka vuosi yhden puun.

    Allu opetti tämän sydämen mulle. Se on alt+3 (siis 3 sieltä oikealta, ei ylhäältä).

    VastaaPoista
  3. En tee listoja, stressaa vaan turhaa.
    Se mitä en muista, se ei ole tärkeetä..

    VastaaPoista
  4. Noi kaksi ensimmäistä on vakio mun listalla ja kumma kun ne ei sitten millään tahdo poistua siltä listalta.

    VastaaPoista
  5. Hannele, olet oikeassa, mutta kaikki eivät tuohon pysty.

    Allu, älä masenna mua, olen nyt vauhdissa;-)...siis toivottavasti oikeaan suuntaan.

    VastaaPoista
  6. Kuulostaa niin hyvältä. Taidan laatia heti omankin listan. Sitä ei taida uskaltaa julkaista. Silloin kun kirjoittaa asiat ylös ja vielä kertoo ne muille, toteutus on paljon varmempaa ;)

    VastaaPoista
  7. Harjoittelen, käytän kotona kannettavaa, joten mulla ei ole numeroita oikealla, ainoastaan ylhäällä :)

    VastaaPoista
  8. Olin päättänyt muutama viikko sitten, etten osta yhtään vaatetta!!Kaapit täynnä riepuja..
    Mutta, tänään tulin innoissani kotiin, uusi liivihame pussissa..
    Muka tarttin tampereen teatterireissua varten...

    VastaaPoista
  9. Listojen teko on joskus kivaa. Positiivisia asioita kun laittaa niin ei tule paineita. Laadinpa omani pian.

    VastaaPoista
  10. Mita munakoisoruokia jo osaat? Voisin vinkata lisaa ohjeita.

    VastaaPoista
  11. Anne, siksi juuri tämän teinkin! Ei ole paluuta;-)

    Lumiomena, tämä on iso ja vanha kone. Ehkä jossain uusissa kannettavissa on eri. Reima vaihtoi juuri konettaan, mutta en ole huomannut tsekata, mistä sen sydämet tulevat.

    Hanne, minä LASKIN puseroni. Siitä tuli pieni herätys. Lukua en aio ilmoittaa;-)

    Soolis, kukin tekee listansa niin, että se tukee omaa minää ja ehkä jopa on mahdollista toteuttaa. Ainakin mun lista on positiivinen minun kannalta ja kukkarokin taitaa tykätä.

    Anu, kiitos, ei lisä pahaa tee. Minä tein vähän aikaa sitten Marja Lindforsin kirjan Taivaallinen munakoiso ja ajattelin niitä kokeilla. Minun munakoisorullani uunissa fetalla ja tomaattimurskalla on aika työläs, mutta herkullinen. Sinähän voisit postata parhaat munakoisoreseptisi!

    VastaaPoista
  12. Mun blogissani on aivan mahtava arabialaisen moussakan ohje, http://angorakaneli.blogspot.com/2010/01/moussaka-on-arabiaa.html

    Pitäisi perustaa joku maailman parhaat munakoisoruuat -verkosto. Ja jos jollain on hyviä reseptejä, kommentoikaa mun blogiini tai lähettäkää linkkejä! Nimim. hulluna munakoisoon.

    VastaaPoista
  13. Maiku, minä yritän löytää sinne nyt heti...

    Monet ovat kiinnostuneita munakoisosta, mutta ohjeista uupuu. Huomasithan, että tein keittokirjan Taivaallinen munakoiso. Siinä Marja Lindforsin loistavia reseptejä ja tajuttoman hyvät kuvat. Löydät kirjan hakukoneella, kun kirjoitat vain kirjan nimen siihen.

    Se mun tällä hetkellä ainoa osaamani (tilanne korjaantuu kohta) eli ne munakoisorullat, lötyy myös blogistani, mutta en nyt muista, millä nimellä se oli...aloita vaikka Munakoisorullat...Se on herkullinen, mutta hiukan työläs, vaan siitä syö seuraavanakin päivänä vielä.

    No, nyt...

    VastaaPoista
  14. Voihan munakoiso :) Vallan ihastuin kyllä nyt ideaan kokeilla erilaisia munakoisoruokia!

    Lumiomena, minä yhdessä vaiheessa muistin, miten nuo sydämet ja muut sai, mutta nyt kun en ole toviin käyttänyt, on unohduksissa, että mistä piti ensin painaa..Selvitän ja kerron;)

    Tärkeitä asioita Leena sinulla tuossa listassa, monen voisin itsekin omalle listalle ottaa!

    VastaaPoista
  15. Susa, minä tänään jo kaipasin sinua. Kävin jo katsomassa, onko sulla blogia...Älä ikinä vaihda tuota tulppaanikimppukuvaa pois;-)

    Munakoiso on hyvää. Kesäkurpitsa on pahaa. Hei! Tämä on vaan mun mielipide;-)

    Lumiomena, edelleen: Alfauros sanoi, että sulla on luultavasti niin, että painat vasemmalta alas sen, missä neliön kuva ja sitten alt ja sitten se 3, joka on sulla kirjaimissa. Minullahan se on tässä isossa rohjossa oikealla, sinulla kirjaimissa.

    Susa, I owe her! Lumiomena opetti minut linkittämään nimelle/sanalle. Teki perinpohjaisen listan tyylin: Kohta 1, tee näin, kohta 2, tee noin etc.

    VastaaPoista
  16. ♥ (jee) Kiitos teille, Leena ja Susa!

    VastaaPoista