perjantai 13. marraskuuta 2009

TÄHTI-IKKUNA

http://sateenkaarentaa.blogspot.com

6 kommenttia:

  1. Voi miten kaunista, valkoinen on niin pukeva väri ja jouluinenkin.

    VastaaPoista
  2. Anne, valkoinen ja hopea ovat minulle joulun ykkösvärit. Ostin juuri joulupapereita: hopeisia ja sitten lapsille sopivaa aivan vaalealla pohjalla.

    VastaaPoista
  3. Nättiä, vaikka minun maailmassa on valkea ja hopea Uuden Vuoden värit.

    Minä vaihdoin tänään verhot yhteen huoneeseen ja laitoin myös sellaisen valoverhon loistavin tähdin, mutta en sytytä vielä.

    VastaaPoista
  4. Hannele, minulle valkoinen ja hopea ovat joulun värit ja siitä jatkuvat Uuteen Vuoteen. Kuusessakin saa olla vain hopeaa, paitsi muutama vanha, kaunis punainen juttu.

    Sellaiset tähtiverhot ovat mahtavat tunnelmantuojat.

    VastaaPoista
  5. Kuusien koristelu on lasten tehtävä
    je heidän päätettävissä..

    VastaaPoista
  6. Niin Hannele,sinulla. Meillä vihdoinkin se aika, jolloin kuusi on minun makuni mukainen. Koiruudet eivät onneksi halua määrätä kuusen koristelua.

    VastaaPoista