lauantai 28. marraskuuta 2009

CANDLE IN THE WIND BY ELTON JOHN


18 kommenttia:

  1. Onko tämä nyt telepatiaa, kun eilen autoradiossa soi tämä laulu ja ajattelin, että ne on niin ihana, että pitäis varmaan laittaa blogiin.
    Hyvää adventin alkua Muuratsaloon♥

    VastaaPoista
  2. Tämä laulu kosketti silloin aikoinaan kun se oli Marilynille osoitettu. Se kosketti yhtä kovasti kun Elton muokkasi sen uudelleen Dianan kunniaksi.

    Onko kynttiläkuva sinun ottama? Juuri tuollaisia kynttilöitä pyrin ostamaan aina.

    VastaaPoista
  3. Allu, minä luulen, että sulla ja mulla voipi olla telepatiaa;-) Voit sä silti laittaa. Joskus minusta tuntuu, että kukaan ei tiedä, että tämä laulu on tehty alunperin Marilynille. Hänen molemmat nimet myös tulevat sille laulussa.

    Adventtia myös sinne Kölniin!
    (Miten ihmeessä kaikki osaa noita sydämiä tehdä kommentteihin...minun on tyytyminen vain sanan voimaan...)

    Hannele-rouvalle leppoisaa Adventtia sinne Göteborgiin!

    VastaaPoista
  4. Sydän tulee, kun painaa ALT ja samaan aikaan numeroa 3 sieltä oikeanpuoleisesta numerikosta )eikä kirjainten yläpuolelta).

    VastaaPoista
  5. No, yritän nyt: ♥:lla Allulle!

    Danke schön!

    VastaaPoista
  6. Minulla kun on läppäri niin koneessani on numeroita vain yläpuolella, ei sivulla. Eli en pysty kai sitten sydäntä tekemään?

    No Leena, kenen ottama kuva?

    VastaaPoista
  7. No, minä nyt pystyn, vielä on arvoitus, msitä Hannele saa punaiset sydämensä...

    Reiman...yöllä. Asetelma by me.

    VastaaPoista
  8. Joissakin läppäreissä voi yrittää näin:
    U+2661 = ♡
    U+2665 = ♥
    U+2764 = ❤

    VastaaPoista
  9. (Leena, ei tartte edes välittää noista ALT-koodeista, kopioi sydän suoraan Allun kommentista :)

    VastaaPoista
  10. Leena, kaikki kuvani ihan ikiomiani, valokuvaan sydämiä, tässä purkin kansi:

    VastaaPoista
  11. Hannele, enhän minä ole sanonut, että sun kuvasi olisivat jonkun muun ottamia. KAIKKI tietävät, että sinä käytät vain omia kuviasi. Minulla oli yöllä kädet täynnä työtä ja mieheni=Reima, kuvasi tuon mun stailaamani asetelman.

    Sitä sydänlamppua ei sitten ole ainakaan Suomen Ikeassa! Ostin senkin edestä tänään oikeita, isoja, upeita kynttilöitä.

    VastaaPoista
  12. Enkä minä sanonut, että sinä sanonut yhtikäs mitään ;)

    VastaaPoista
  13. Meillä kaksi sydän-lamppua, ainakin toinen Hemtexistä.

    VastaaPoista
  14. Hemmetin Hemtex Jyväskylässä! Ei siellä ole kuin tekstiiliä!

    Hyvä, että ostit kaksi. Se on mun metodi myös, jos kivan löytää.

    VastaaPoista
  15. (Eri vuosina ostin, eri malliset ja eri väriset :)

    VastaaPoista
  16. Hannele vihjailee, oli sitten vain semmoinen ovela aloitus...

    VastaaPoista
  17. Toivottavasti molemmat kuitenkin kauniit.

    VastaaPoista