maanantai 25. lokakuuta 2010

TAAS ONGELMIA LUKIJAKSI KIRJAUTUMISESSA...

Nyt on niin niin moni valittanut, että ei pääse kirjautumaan lukijakseni, että ihmettelen, missä taas kerran vika! Minä en ymmärrä tekniikasta yhtään mitään, mutta olen päässyt aina jokaikiseen blogiin vakilukijaksi, mihin olen halunnut ja ilman Supporttini apua. Olen lukijana niin monessa blogissa, että jos kommentoin kaikkiin, se vie minulta koko vuorokauden. Silti: Tiedän, että jo vakilukijana oleminen ilahduttaa niin aloittelevaa bloggaajaa kuin kokenutta konkaria. Olen kautta linjan tukenut noviiseja monin tavoin ja niin toimin jatkossakin.

Tulen aina erityisesti palkitsemaan vakituiset lukijani. Voisin jopa kerran vuodessa pitää heille omat kirja-arpajaiset! Niin kauan kuin teen kymmenen tuntia vuorokaudessa tätä kirjablogia, odotan sekä kävijöitä että vakilukijoita ja niitä seuraavat myös kustantajani, ihanat kustantajat, joilta saan arvostelukappaleita, joita sitten luen yötäpäätä, että saisin niistä teille kertoa. Elän lukeakseni!

Hyvää yritystä niille, jotka ovat nyt ottaneet minuun yhteyttä ja kertoneet, että eivät pääse kirjautumaan lukijaksi.  Tsemppiä♥

Leena Lumi
kiireessä, mutta hengissä

PS. Ja ihanat kirjapaketit odottavat voittajia. Ainakin kaksi uutuuskirjaa kussakin...

kuva Jaana Kautto/ Keskisuomalainen

21 kommenttia:

  1. Tukenut noviiseja – sitä olet totta tosiaan tehnyt. Kunnianmerkki olkoon tämä viesti! :)

    Minullakin oli tälläistä ongelmaa joskus viikkoja sitten... mutta se meni noin vain ohi!

    VastaaPoista
  2. Minulla oli ongelma blogisi kanssa, siis kirjautua lukijaksi. Pidin hetken tauon ja yritin uudelleen ja á vot, kaikki toimi. Joten sanoisin, että yrittänyttä ei laiteta.

    VastaaPoista
  3. Tuure, sinä olet mun kunniamerkki♥ Niin paljon siitä sitten lankesi minulle tutustumisen myötä iloa, sähläämistä, naurua, upeita kuvia etc. Eikä mikään ole vielä loppu!

    Tiedät, mikä viha/rakkaussuhde minulla on tekniikkaan!

    VastaaPoista
  4. Hei Leena!

    Äänestin alkuillasta kauneinta kirjan kantta, mutta en päässyt kirjautumaan vakilukijaksesi.

    Tekniikka tökkii!

    VastaaPoista
  5. Johanna, sehän on outoa. Mutta katso, mitä Tuure kirjoittaa: tilapäistä häikkää voi olla kellä vaan. nyt yksi mun tuttu testasi äsken ja sanoi, että hyvin pääsee kirjautumaan lukijaksi.

    Minun tylsä, mutta usein käytetty lausahdukseni on juuri tuo: Yrittänyttä ei laiteta! Niin totta.

    VastaaPoista
  6. Marjatta, se voi kyllä tökkiä. Yritä myöhemmin uudestaan. Huomaan kyllä sut;-)

    VastaaPoista
  7. Hei, minäkin olen nyt tämän päivän ajan yrittänyt kirjautua lukijaksesi, ei ole onnistunut. Kommentin lähettäminenkään ei onnistunut Mozilla-selaimella, nyt näköjään Internet Explorerilla onnistuu. Kokeilenpa myös, jos saisin lisättyä itseni lukijaksi.

    VastaaPoista
  8. Isthella, mun elinikäodote on 99.9 vuotta, mutta nämä tekniikan kirot tappavat mut paljon ennen tuota ikää!

    Yritä nyt jollain tavalla. Vika ei ole nyt minun pässäni, se on tänä iltana testattu. Joku tuntematon herra Google tms.

    VastaaPoista
  9. Mun teoriani on, että tänne on nyt sellainen tunku, että järjestelmä ei pysy perässä. Tai siis pysyy perässä, vaan ei ajantasalla :)

    VastaaPoista
  10. Johanna, no, mun pitää sitten vain iloita siitä, että kirjat kiinnostavat;-) En millään jaksa tätä nyt murehtia, sillä pitäisi saada teille vielä kaksi kirjaa ennen kuin häippäsen kirjamessuille. Tärkeintä on kirjat ja joskus väliin vähän hupia! Milloin on Halloween? Lauantaina, jolloin olen poissa?

    VastaaPoista
  11. Niin viehättävänä olet siinä kirjojen , kukkasten kera..
    kaunis kuva..

    Joskus minustakin on ollut vaikeaa päästä jonkun lukijaksi..
    en muista mitä tein..
    Ihanaa tätä viikkoa =9

    VastaaPoista
  12. sama ongelma oli kaikissa blogeissa... eli johtui jostain suuremmasta. mutta hyvä jos tuli kuntoon.

    VastaaPoista
  13. Hanne, kiitos! Kuva on taitavan lehtikuvaajan jälkeä.

    Ihme kyllä minä olen aian päässyt heti kaikkien lukijoiksi! Eilenkin moneen blogiin menin vakilukijaksi.

    Anni, sitä oli mieltä mun Supporttikin.

    VastaaPoista
  14. Heissan!
    Tänään taitaa olla parempi päivä ja lukijaksi kirjautuminenkin onnistui :)

    VastaaPoista
  15. Joinakin päivinä tämä koko sivusi aukeaa tosi hitaasti. Se käy ensin kokonaan sinisenä, ja vasta sitten muuttuu keskikohdalta valkoiseksi.. Minulla oli samaa ongelmaa vielä viime viikolla oman blogini aukeamisen kanssa, kunnes pohjan vaihto poisti kai osan ongelmasta.

    Lukijaksi kirjautumisista en nyt tiedä.

    Mutta kärsivällinen saa olla kun klikkailee auki joitain bloggerin blogeja..

    VastaaPoista
  16. Soolis, se tekee sitten sitä, mitä mulle tapahtuu, kun avaan Jaelin. Joskus heittää koko ruudun valkoiseksi ja kaikki katoaa. Kestää kauan saada se siitä taas uudelleen auki.

    Lähetin kommenttisi eteenpäin ison firman IT-systeemeistä vuosia OTOna vastanneelle Lumimiehelle. Hän nimittäin testasi eilen ja sanoi, ettei mitään ongelmia, kun kirjautui omalta koneeltaan minulle. On kokeillut useilla koneilla tulla lukijakseni ja aina on sujunut. Myös vuorokaudenaika vaikuttaa, sillä liikennettä on paljon. Ja, kuten Lumimies eilen totesi, kirjautujan omat taidot, selaimet, koneen tasot ja monta muuta.

    Minä e ikinä enää vaihda blogipohjaani. Nyt se on minun näköiseni, ja esim. pidän siitä, kun yläosassa on vain valkoista, kuin lunta...

    VastaaPoista
  17. Siirisofia, hienoa ja tervetuloa lukijaksi♥

    VastaaPoista
  18. Lumiomena, minä vain vähän tuuppasin sua oikeessa kohdin ja sitten sinä jo pärjäsitkin huimasti! Mutta mieti enempi, mikä sattuma se ilta siloin oli! Miten osuin juuri silloin luoksesi...

    Tsemppiä kaikkeen, Lumiomena♥

    VastaaPoista
  19. nyt on monesti ollut tuota ongelmaa, mutta jospa sekin korjaantuu pian. sulla on hyvä asenne mukavaa lueskella tulee hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
  20. Akissfromthepast, minulla aina silloin ja tällöin ja jokainen kerta on liikaa. Asenne on tämä: Ikinä en anna periksi/ Yrittänyttä ei laiteta;-)

    VastaaPoista