sunnuntai 30. elokuuta 2009

CORONITA DE FLORES

http://www.youtube.com/watch?v=VR1bCGUVh1s

6 kommenttia:

  1. Kävin Muuratsalossa - koululla etc. tänään, mutten nähnyt LumiLeenaa:)

    VastaaPoista
  2. Leena Lumi on jo vapaa oppivelvollisuudesta;-) Oliko siellä tänään jotain erikoista?

    Tiedätkö/muistatko, kun tyttäreni Meri kävi sitä koulua, meillä oli kaksi kertaa YHDEN luokan järjestämät kirpparit YHDEN luokan hyväksi ja teimme niin kovan tuloksen, että Keskisuomalainen kuvasi ja haastatteli allekirjoittanutta...Siis Muuratsalon koulu on minulle hyvin tuttu ja teinhän siitä aikanaan lehteen myös jutun Muuratsalon helmi, sillä ennen siinä ei ollut päiväkotia, vaan meidänkin Meri sai käydä ko. koulua KUUSI vuotta. Ihanat opet, mahtava sijainti ja luontokoulu.

    VastaaPoista
  3. Ei ollut erikoista, kuhan kävin kattomassa 'vanhoja' paikkoja - siitä on niin kauan aikaa, kun oon siä pyörinyt, että tuttuja on jokunen vanhempi opettaja, Niemisen Tuulikki mm.
    Päiväkoti oli mullekin uusi - tyylikäs.

    VastaaPoista
  4. Tuulikki on ollut kauan ja myös Meriä useita vuosia opettanut Timo Holma. Aivan ihana mies, jolla ei koskaan huonoa päivä.

    Kyllä Muuratsalossa kelpaa käydä. Monet viikonloppuna lähtevät reppu selässä patikoimaan sitä upeaa Hakolan vuoren lenkkiä. Minun käyntikorttikuvakin on otettu sen lenkin päätteeksi Naukulan laiturilla.

    VastaaPoista
  5. Pikku Myy, tämä on minun elämäni ainoa 'morsiuskimppu' ja sian sen Annelta 5.5.2009! Sitä alettiin rakentamaan keskeltä minun lempiväristä ja siitä se siten lähti. Tämä on täydellinen ja innsoti minut niin Suukko, Minä tulen ja The party is over -kuviinkin ihan tavallisena arki-iltana.

    VastaaPoista