lauantai 22. elokuuta 2009

FROM ME TO YOU WITH LOVE

The forget-me-not forest.

21 kommenttia:

  1. Pikkupoikana kävin repimässä naapurin kukkapenkistä lemmikkejä äidille kukkakimpuksi...

    VastaaPoista
  2. Leenan puutarha olisi siis nyt vakavassa vaarassa... ;)

    VastaaPoista
  3. ... Jos naapurissa asuisi yli-innokas intellektuelli-punapää-pikkupoika...

    VastaaPoista
  4. LEENA, ME PÄÄSTÄÄN KIRJAMESSUILLE!!!

    ps. en ole kirjoittautunut sisään!!! riemunpurskahdus on valtava!

    VastaaPoista
  5. Nuo kaksi viimeistä siis oli mun kommentteja.

    VastaaPoista
  6. T Niemi, ei väliä, kasvoivat uudestaan..

    VastaaPoista
  7. mutta hannele niiden joukoissa oli myös ruusuja ja niitä sellaisia kurjenmiekkoja ja taisi olla pari liljaakin :)

    VastaaPoista
  8. Hienoa Tuure..., olen siellä jos joku mun ihanista kustantajista kutantaa minut sinne!

    Saat tulla poimimaan minun puutarhastani mitä kukkia haluat.

    VastaaPoista
  9. Kirjamessuille minäkin, maksan ihan itte kait tänä syksynä ;)

    VastaaPoista
  10. Olin keväällä Jyväskylän kirjamessuilla, mutta kun täältä lähtee Hesaan tulee matkat, hotellit etc.

    VastaaPoista
  11. Siis, sinä sanot 'Jee!, kun minä en tänä syksynä pääse Hesan kirjamessuille?

    VastaaPoista
  12. Meinaan kukkasille! Nuo lemmikit saattaisivat mennä ensimmäisinä suuriin kukkakimppuihin! Minussa taitaa asustaa kapinallisen nuoren, kirjailjanalun ja runoudentekijän sekä taiteen miettijän ohella pikku floristi...

    VastaaPoista
  13. Nyt Eve kyllä kuolee..., että Poitsussa asuu vielä floristikin...

    VastaaPoista
  14. Eva, sinähän kehräät siellä kuin kissa, joka on latkinut liikaa hyvää kermaa;-)

    VastaaPoista
  15. täällä te vain puhutte minusta! ohhoh.

    VastaaPoista
  16. Poitsu, ANTIIKKI on näin röyhkeää! Salli nyt meidän vähän hullutella..., tykkät kumminkin;-)

    VastaaPoista